een dag uit groep 7:
Ik pak mijn fiets, en ik fiets weg van huis....ik fiets naar school, ik was op de helft van mijn fietsrit. Toen kwamen er 5 pesters aan gefietst, ik ben doodsbang. 1tje duwt me, ik val van mijn fiets af. Ik lig op de grond, ik word geslagen en getrapt. 1 van de pesters pakt mijn tas, en klimt in een boom, boven in de boom hangt hij mijn tas op. De pesters lachen en trappen me nog een paar keer, ze zeggen gemene dingen. Ik lig daar, op de grond, ik moet aanhoren wat ze allemaal zeggen. Het is vreselijk . De pesters gaan weg, naar school.
Ik probeer op te staan, het gaat met moeite, mijn ketting ligt eraf dus ik moet lopen, ik wil mijn tas uit de boom halen, maar het lukt niet, ik heb te veel pijn. Ik laat mijn tas hangen en loop verder naar school. Ik kom 20 minuten te laat op school, en mijn kleren zijn vies, ik heb blauwe plekken en een blauw oog. De juf vraagt wat er is gebeurd, ik zeg dat ik tegen een boom ben aangereden. De juf kijkt me even aan, en zegt dan:'goed ga maar zitten.' Ik ga zitten, en ik staar uit het raam. Ik denk na over wat de pesters allemaal zeiden. Uiteindelijk ging de bel, ik schrok. Het was pauze, ik ging naar buiten en stond daar zoals gewoonlijk alleen. Op school doen de pesters nooit wat, dat durven ze niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen