we vonden het leuk om als het uitkomt een keer een stuk vanuit Glenn en Sofia te schrijven:)
we hopen dat jullie het leuk vinden !!

Soort: Vampier
Naam: Sofia Black


Leeftijd: 18 jaar
Eigenschappen: Snel en sterk
Familie: Oudere broer

Verdere info: er is weinig over haar bekend




Naam draak: Lanthir


Vertaling: Waterval
Leeftijd: 2 jaar
Soort: Water draak



Sofia is het jongere zusje van James. Een aantal jaar geleden zijn ze hun ouders verloren, iets wat ze nog steeds niet goed kan verwerken en nog veel verdriet van heeft. Hierdoor is ze vaak bod en gemeen tegen andere wezens, iets wat eigenlijk niet haar bedoeling is. Met haar draak Lanthir wil ze mee doen aan de drakenrace maar omdat ze een meisje is gaat dit niet lukken. Samen met Glenn saboteert ze de relatie tussen Aiden en Yuna. Dit in opdracht van haar broer James. Waarom? Allemaal omdat James jarenlang de race wint en hij deze titel niet wil afgeven…



Naam: Glenn
Soort: Elf.
Leeftijd:22
Eigenschappen: Aardig,goede vechter.
Familie: Vader en moeder, wonen niet in het dorp


Verdere info:-



Naam Draak: Duet


Leeftijd:6
Soort: aarde draak

Glenn ziet er uit al een aardige jongen die op het eerste gezicht niet veel te verbergen heeft.
De waarheid is heel anders, de reden dat hij niet bij zijn ouders woont en dat hij geen contact meer met ze heeft komt omdat hij op jongere leeftijd met vampiers omgaat.
Hij kan zich soms flink in de nesten werken waardoor hij voor een lange tijd bij James Black in het krijt staat.
Een opdracht die hopelijk de laatste is moet hij samen met het jongere zusje van James, Sofia doen.
James wil Aiden en Yuna hoe dan ook uit elkaar hebben zodat Aiden zich niet kan concentreren op de race zodat James zoals gewoonlijk zal winnen.

Reageer (4)

  • RandomnessXx

    whaa nee dat mag niet!! Foei, stoute Glenn!

    1 decennium geleden
  • Pineapple3

    o.m.g.

    1 decennium geleden
  • DarkWolves

    wat erg ik dacht dat glenn wel te vertrouwen was

    1 decennium geleden
  • Skynight

    Oh mijn god nee Aiden en Yuna mogen niet uit elkaar! Ö
    Dit word spannend!
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen