Foto bij 11. Unwanted twist. [Elles]

Nieuw hoofstukje! ^^
Ik ben inmiddels trouwens wel heel erg benieuwd naar jullie top 5 personages, haha. ^^
Dus als je dat met me wil delen, heel graag. :')

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Aphex

    Goed voor je, Elles. Je vorige verkrachter is er en je slaagt er nog steeds in mensen commentaar te geven op elles alles. Uhg, bless the Lord voor Sophie en Tim, want die hebben nog een greintje medelijden in hun lichaam.

    Mijn top 5:
    Casper
    Tim
    Nikki
    Renate
    Lauryn/Sophie

    7 jaar geleden
  • Grindelwald

    Aaaw. Arme Renate. Gelukkig gaan die anderen weer een beetje naar haar toe.
    Gelukkig voor Nick zijn ze nog jong, dus er komt heus wel een ander. ^^
    En mijn top 5 is:
    1: Mark
    2: Sophie
    3: Nick
    4: Tim/Casper
    5: Elles

    1 decennium geleden
  • Libera

    Jeahh weer een stukje(:
    1. Casper
    2. Tim
    3. Nikki
    4. Elles
    5. NickIrisSophieOlivierTracey (ja das 1 naam;))
    Ja, inderdaad, Mark staat er niet bij. Weet niet waarom eigenlijk (A)
    Snel verder..!

    1 decennium geleden
  • Aerials

    weer een super hoofdstukje(:
    ma top5:
    1) Casper
    2) Sohpie
    3) Tim
    4) Elles
    5) Olivier

    1 decennium geleden
  • annae

    Aah hoe lief mark is voor haar hoop dat Elles hem ook.in veertien neemt en dus vertelt dat ze eigenlijk bang is voor Nico!! En top vijf ik zal t niet echt weet maar Elles, mark en Casper staan er sowieso in voor de rest kom ik er nu niet echt op. Maar over.t algemeen ben ik daar eigenlijk nooit goed in zeggen wie ik nou t leukst vind want op wat je nou oordelen want iedereen heeft wel leuke en minder leuke dingen en dan heb je nog t probleem dat ik echt niet kan kiezen dus, vandaar mijn vage top 5 hoop dat je dit alsnog leuk vind en.dus snel verder gaat!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen