Disorder 33.
You were warned... You were not alone... You were strong enough... You were not going to die... But now I can't promise anymore it's going to be alright. <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (49)
zo goed geschreven!
1 decennium geledenJe beseft het misschien zelf wel niet maar je bent een fantastisch persoon, ik mag je dan wel niet persoonlijk kennen maar ik zou het een hele eer vinden als ik dat wel deed, je bent heel lief en je schrijft fantastisch, iedere keer als ik een verhaal van je lees wordt ik daar helemaal in meegetrokken en kan ik alles vergeten wat er in real life allemaal voor shit is, je schrijft je verhalen met veel gevoel en ik krijg altijd een lach op mijn gezicht als ik zie dat er een hoofdstuk is, ook al is het een verdrietig hoofdstuk, ik wordt er toch blij van.
1 decennium geledenJe moet schrijven waar jij blij van wordt en wat jij goed vind voelen, mij maakt het niet uit hoe, ik weet toch dat het een geweldig mooi geschreven einde wordt, en ik hoop dat jij dat ook vindt.
En ik wil jou bedanken voor het schrijven van dit ongelooflijk goede verhaal, en ik denk dat ik voor iedere abo spreek, ook de stille als ik zeg dat wij ook van jou houden.
We love you en bedankt voor dit verhaal. <3
Wauw.
1 decennium geledenIk zou jou graag willen bedanken.
1 decennium geledenJij schrijft echt heel goed en je geeft het leven
van een anorexiapatiënt realistisch weer.
Ik denk dat mensen zich, dankzij jouw verhaal,
beter kunnen inleven in hun situatie.
Het is echt moeilijk en hard om te beseffen dat
er echt mensen zijn die dit meemaken.
Het is de harde realiteit, en door jouw storie
blijf ik er soms even bij stilstaan.
Ik hou echt van jouw schrijfstijl <3
Er zitten vaak veel emoties in jouw verhalen.
Daardoor ga je erg meeleven met de personages.
Ik heb al veel verhalen van je gelezen,
en elke keer weet je me opnieuw te raken.
Dat is echt een talent, er zijn weinig tot geen
andere schrijvers die mij zo kunnen beroeren.
Als ik een van jouw stories lees,
weet ik waarom ik Quizlet heb genomen.
Liefs xx
Het is zo prachtig, je schrijft echt geweldig.
1 decennium geledenJIJ bent geweldig.
<3