Giechelend zit ik bij Harry op schoot. Ik streel zachtjes over zijn kaaklijn. ‘You are cute.’ Giechel ik. Harry grinnikt. Flubber, ik ben echt de weg kwijt. Ineens klinkt een bekende melodie me in de oren. Another brick in the wall van Pink Floyd. ‘Oh my. I once told a teacher that he had to listen this song. I had to go to detention.’ Ik trek een pruillipje en sta moeilijk op. ‘Okay. Okay. Okay.’ Heel even moet ik mezelf terug zetten op aarde. Wankelend loop ik naar de keuken. ‘WE DON’T NEED NO EDUCATION! Oh Flubber, I’m sorry.’ Zo snel mogelijk loop ik terug naar de woonkamer. ‘Niall and Fiona don’t need no kissing education.’ Mompel ik grinnikend. George loopt naar de radio en sluit zijn eigen iPod aan. Na drie seconden springen alle jongens op en beginnen enthousiast mee te zingen met het liedje. Het klinkt niet eens slecht. Geamuseerd kijk ik ze aan. Bij een rustig stukje komt Harry naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel. ‘You are my fire, the one desire.’ Ik staar in zijn ogen. Dan trekt hij me mee richting de tuin. Daar slaat hij zijn armen weer om mijn middel. Ik sla mijn armen om zijn nek en we beginnen langzaam te bewegen. Kriebels in mijn buik maken mijn hoofd nog waziger dan dat het al is. ‘Harry, I know I’m kinda kookoo right now. But there’s no music here, right?’ Hij schud met een brede glimlach zijn hoofd. Ik grinnik en kijk omhoog. De sterren versieren de donkere lucht prachtig. ‘Wow.’ Harry kijkt ook omhoog. ‘It’s beautiful.’ Zucht ik. ‘Yes it is. Just like you.’ Ik stap bij hem weg. ‘You know you totally screwed the moment by saying something way too cheesy.’ Ik kijk hem met een scheef hoofd aan. Hij lacht en knikt. Ik kan niet anders dan met hem mee lachen. Met zijn blik op de grond gericht komt hij weer dichterbij. Lief kijkt hij in mijn ogen. ‘You know what’s cheesy too?’ zegt hij zachtjes. Hij staat echt dichtbij, wat het gevoel in mijn buik weer erger maakt. Nee, ik kan niet verliefd worden. Ik mag niet verliefd worden. ‘Yeah. Pizza. Come on.’ Ik pak zijn hand en trek hem mee naar binnen. ‘I wanted to say something else.’ Fluistert hij in mijn oor als we weer binnen staan. Kippenvel staat op mijn armen door zijn adem die tegen mijn nek kaatst. ‘Yeah I know.’ Ik draai me om en steek mijn tong uit. Dan hups ik weg. Naar het enige waar ik verliefd op mag worden. Pizza.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen