Foto bij 001 - "Helpless"

Ik opende mijn ogen ,maar alles was zwart. Nog steeds. Je bent het voor altijd zieden ze. Sinds dien behandelen ze me als of ik hulpen loos ben. Maar dat ben ik niet. Ik kan alleen niks zien. Zo erg is dat niet. Mijn andere zintuigen zijn zo goed ontwikkelt dat ik ze mijn zicht niet nodig heb. 'Skye? ben je wakker?' 'Ja.....' Ik hoorde de deur open gaan en dat iemand de kamer binnen kwam. De deken werden van me af gehaald en ik werd uit bed gehaald. 'Wil je douche?' Ik knikte en samen liepen we naar de badkamer. Langzaam werden mijn kleren uitgedaan en ik hoorde het water op de vloer kletteren. 'Skye! Zet maar een stapje naar voren' Ik voelde de warmen stralen over mijn lichaam. Ik sloot mijn ogen en genoot er van. 'Hier heb je wat shampoo!' Mijn hand werd gepakt en er werd wat shampoo in gedaan. Ik bracht mijn hand naar mijn hoofd en smeerde mijn haren in. Ze zegt dat mijn haar hoog blond is. Ik zou het zo graag willen zien. Ik spoelde voorzichtig mij haren uit. 'Ik ben klaar!' 'Okey' Ze pakte mijn hand vast en leiden me voorzichtig de douche uit. Ik kreeg een handdoek en begon me zelf af te drongen. Ik liet mijn handdoek vallen en ik ging op mijn knieën om mijn hand doek te pakken. 'Skye! Kom maar omhoog!' Ik werd weer omhoog gehaald en ik kreeg mijn handdoek weer. Ik kreeg kleren en ik werd geholpen om ze aan te trekken. Ik snap dat ze naar mijn ouders moet luisteren ,maar ik wil het zelf doen. Sinds ik blind ben hebben mijn ouders geen tijd meer voor mij. Ik ben te "hulpeloos" zeggen ze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen