Foto bij Lucy Charlotte Miller - 03

"Emm, wanneer gaan we beginnen met de video's?" Vraag ik aan Emma. Ze schud met haar schouders en ik kijk haar boos aan. "Dan niet" en ik loop naar mijn kamer toe, we delen een zolder maar er zit wel een muur tussen zodat we wel wat privacy hebben. Emma's kamer is heel roze en meisjesachtig en die van mij totaaal niet. Ik heb meer grijs en wit en meer 'Jongensdingen'. Ik ben ook de 'tomboy' van ons. Ik draag nooit rokjes, jurkjes en hakken. Emma juist wel, op zich is dat wel leuker omdat je dan precies kan zien wie wie is. Ik kijk even op YouTube en ik zie dat Jack Harries een nieuw filmpje heeft. Jack, hij is een grappige mooie tweeling net zoals ik. Ik volg hem al sinds het begin en hij is zeg maar mijn 'youtube crush'. Ach, ik maak dan wel alleen een filmpje als Emma het niet wilt. Ik pak mijn nieuwe camera en doe hem aan. Ik praat tegen de camera en stel mij even voor. Ik loop snel naar Emma's kamer en sleur haar uit de kamer. "KOM, jij moet ook in de video!" en ze gaat voor de camera staan. "Wat moet ik zeggen?' vraagt ze verbaasd aan mij. "Uhhhh, dat je Emma bent en mijn tweelingzus bent en dan ge je je even voorstellen", en ze knikt en ze gaat wat over zichzelf vertellen. Als ze klaar is upload ik alles op mijn computer en wijzig ik alles een beetje totdat alles een mooi geheel is. Ik ga het uploaden op YouTube en ik word al een klein beetje zenuwachtig. Wat moeten ze van ons vinden? Vinden ze ons wel goed genoeg?

In de avond kijk snel even op YouTube of er al reactie's zijn en opeens zie ik een paar reactie's, dit is wat ik het hoopte

ILOVEEVERYBODY Oh wauww, jullie video lijkt een beetje op Jack en Finn. Leuk idee!

Spicywomen Echt zo leukk! Jullie moeten verder gaan

Ik heb een glimlach op mijn gezicht en roep Emma. Emma komt snel bij me en zij heeft ook een glimlach op haar gezicht. "We moeten echt verder gaan? Soms alleen, soms samen!" zeg ik tegen Emma en en Emma knikt naar me. Ja we moeten verder gaan

Reactie's zijn leukk voor ons!

Xx

Reageer (2)

  • Payno

    Leuk!
    Snel veder gaan! (:
    xx

    1 decennium geleden
  • Sketch

    Leuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen