I can see through the trees.
Ik trok mijn rokje voor een laatste keer recht en zuchte. Met Luke aan mijn zijde liep ik de school in. 'Ik zie je straks?' Ik knikte. Hij gaf een kus op mijn voorhoofd en liep de andere kant op. Zie je? Hij kan lief en bezorgd zijn. Vooral sinds mama dood is. Verschillende mensen keken me aan. 'Is dat de zus van Luke?' hoorde ik mensen fluisteren. Geirriteerd liep ik richting het biologie lokaal. Stella had dat ook het eerste uur, we hadden ofgesproken om elkaar daar te zien. Ze zal al aan een van de tafeltjes. 'Brooke!' riep ze blij. Ik liep naar haar toe. Ze gaf me een knuffel. 'Ik ben zo blij dat jij eindelijk van dat internaat afbent. Het ging eens tijd gaan worden.' lachte ze. Ik knikte. 'Alleen maar Mike bij me hebben is niet goed voor mijn hoofd.' Ze tikte met haar wijsvinger tegen haar slaap. 'Is hij zo irritant geweest?' Ze kreunde. 'Je hebt geen idee.' We begonnen te lachen. Niet veel later liep Mike door de deur. 'Als je het over de duivel hebt.' Zei ik, Stella porde me met haar elleboog in mijn zij. 'Hey, Mike.' riep ik. Hij draaide zijn hoofd naar ons toe, zijn ogen werden groot. 'Brooke!' zei hij blij. Ik stond recht om hem een knuffel te kunnen geven. Zijn armen zat strak om me heen. Iets té strak. 'Mike, lucht.' Hij lachte. 'Sorry. Ik heb je gewoon gemist.' zei hij met een lach op zijn gezicht. De deur ging weer open. 'Smith!' Ik keek naar de deur. O nee. Dit kon je toch niet menen. Hém? Ik draaide met mijn ogen. 'Scott.' zei ik geirriteerd. Hij kwam naar me toe gelopen. 'Eerste lesuur samen he? Géwelig.' Hij grijnsde en wreef wild door mijn haar. Ik sloog zijn hand weg. 'Irritant zijn is ook een vak weetje.' zei ik toen ik mijn haar weer goed probeerde te leggen. Hij lachte luid en ging een bank achter ons zitten. 'Willy!' Ik draaide met mijn ogen. Zij ook nog? Deze dag kon niet beter worden zeker? Stacy Louis, de vriendin van William. Ze liep naar hem toe, ging op zijn schoot zitten en begon hem hevig te zoenen. Ik kreunde van afgunst. 'Get a room.' zei ik geirriteerd.
Reageer (15)
Snel volgende!
1 decennium geledenIk neem wel een abo, moet je me niet meer waarschuwen ^^
Me likes:9~
1 decennium geledenNee, ik hoef niet gewaarschuwd te worden. :'D
Snel verder.
1 decennium geledenen ik neem wel een abo
SnelVerder
1 decennium geledenBtw, je moet mij niet waarschuwen, als je het handiger vind om het wel te doen mag je het natuurlijk (doe ik ook, want ik vergeet altijd wie ik wel en niet moet waarschuwen )
Snel verder.
1 decennium geledenX