Foto bij 9. A part of me is dead and in the ground. [Renate]

“And I don’t want the world to see me, cause I don’t think they understand." (Iris - Goo Goo Dolls)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Aphex

    Huh, wacht wat, is Casper Nico? Huh? Wat is dit? Ik snap hier niets meer van. Zoveel personages. D:

    All jokes aside, arme Renate. Ze wou gewoon dat iemand ging komen.

    7 jaar geleden
  • Libera

    Waah niet Nico.. En hoewel ik Renate nou ook niet erg aardig vind, ze verdient beter dan dit op haar verjaardag..
    Echt leuk van Casper dat hij wil komen, dat wel.
    Snel verder?

    1 decennium geleden
  • annae

    Aah echt gewoon zielig en dat nog wel op haar verjaardag waar dreigt hij eigenlijk mee?? Heb je dat al gezegd of moet dat nog komen??
    In ieder geval wel leuk.dat Casper nog gaat komen als goed is dat vind ik echt heel lief en terecht eigenlijk maar oké je weet wat ik altijd vraag dus hierbij weet je t hopelijk nog en fijne tweede paasdag morgen of eigenlijk al vandaag....

    1 decennium geleden
  • Grindelwald

    Aaaw... Ik heb echt heel veel medelijden met haar D:

    1 decennium geleden
  • Stage

    Nee!!! Migud, die zag ik echt niet aankomen, huh? Hoe komt Nico daar, Nico-Casper, zijn het dezelfde of is hij gewoon sneaky binnen gekomen? VERDER!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen