als dit verhaal bij jou past dan vindt je zayn lief hot enz.

Vandaag was het de mooiste dag van je leven, een date met de hotte Zayn Malik!

Hij vroeg je mee uit na hun optreden. Je mocht op het podium komen en meteen had Zayn een oogje op je en jij op hem.

Snel werkte je nog je make-up bij, deed je kleren nog voor de laatste keer goed en maakte klaar om te vertrekken. Hoe sneller de tijd voorbij vloog, hoe nerveuzer je werd.

Uiteindelijk ben je op weg naar je date maar als snel ontstaat er een file recht voor je neus.

'nee, niet nu!' zeg je hardop in jezelf en je toetert mee met de andere automobilisten. Het leek wel uren te duren voordat de file uiteindelijk langzaam uit elkaar dreef.

Je bent in paniek als je aankomt om je bestemming. De file had te lang geduurd waardoor je bijna een uur te laat was!

Snel ren je het café binnen en zoals je al had verwacht was Zayn nergens meer te bekennen.

Teleurgesteld en boos liep je terug naar je auto. Dan voel je dat iemand je hand vastpakt. Meteen draai je je om en kijk je naar Zayn's perfecte gezicht.

'ik wachtte al op je..' hij zat vol verlangen.

' ik ben hier' antwoordde je geruststellend waardoor Zayn zijn lippen op de jouwe drukt.
kom met me mee' beval hij en voor je nog antwoord kon geven trok hij je al mee naar zijn auto...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen