Foto bij louis tomlinson

als dit verhaal het best bij jou past dan vindt je louis het leukst en het liefst

Je zit met je vriendinnen in de Mac Donalds. Als opeens 5 bekende jongens naast jullie komen zittn, vallen je ogen meteen op een drukke maar te knappe jongen. Hij was grappig en onweerstaanbaar tegelijk. Opeens knalde er een frietje tegen je hooft. Meteen kijk je naar je vriendin die je geirriteerd aankeek.

'spreek hem aan ofzo! als je hem ZO leuk vind'

'ben je gek! hij is van One Direction!' roep je iets te hard zodat 1D je vragend aankeek. Je raakte een beetje in paniek en je worden worden rood. Het lijkt net alsof het boedzomer was, zo warm had je het.

'welke van de 5?' vroeg Harry met een big smile.

Je voelt je zenuwactig worden, zelfs komt er een hoog lachje opkomen.

Als niet reageerd doet je vriendin het wel.

'die ene gekke!'

Louis voeld zich meteen aangesproken. Zelf word hij ook rood.

'ik vind je ook wel leuk!' lachte hij.

Je probeerd te lachen maar alleen een hoog stemmetje komt uit je mond. Je schaamd je diep en stormd naar de wc. Dit was super voorschut en vernederend.

Opeens hoor je de deur opengaan en zie je louis de meidenwc inkommen.
'i vind je TE leuk' zegt hij lief en drukt zijn lippen op de jouwe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen