Foto bij Distance ~ 2

Foto: http://pinkpandaprince.tumblr.com/

Nadat ik thuis ben afgezet, ga ik me meteen omkleden. Vandaag is m'n eerste dansles na lange tijd. Aangezien ik de hele tijd in het hotel was met de jongens. Met veel energie pak ik alles bij elkaar. Hoe snel ik binnen was, zo snel ben ik ook weer buiten. Ik pak m'n fiets en rij op m'n gemak naar de zaal. Ik ga niet echt snel, maar dat kan me vandaag niet zo veel schelen. Wanneer ik toekom, is er bijna nog niemand. Na een beetje wachten komen een meer en meer mensen. Het is buiten fris, maar in de zaal is het niet veel warmer. Als iedereen er is, beginnen we met opwarmen. We lopen een beetje een stretchen wat. Na de opwarming beginnen we met de techniek voor de stunts. Aangezien we een hele nieuwe techniek gaan zien, wordt het een dagje alleen maar stunten. De flyers gaan apart staan. Zodat zij zich kunnen concentreren op hun deel. En terwijl kunnen wij oefenen op de gelijkheid. Als de aparte delen niet goed zitten, kunnen we onmogelijk een stunt doen. Na het een tijdje geoefend te hebben, komen de flyers bij ons. Ons groepje moet als eerste proberen. We zetten ons klaar en duwen het meisje in de lucht. Gelukkig zijn er genoeg mensen om haar op te vangen, want ze valt al snel. Na nog twee keer proberen, lukt het nog steeds niet. Ons groepje herhaalt alles nog eens terwijl het volgende groepje ook voor de eerste keer iemand in de lucht probeert te steken. Het lukt hen al iets beter dan ons, maar nog niet helemaal. Na het derde groepje zijn wij opnieuw. Deze keer lukt het al veel beter. Maar na een tijdje heb ik mijn grip op de voet niet meer goed en laat haar vallen. Deze keer moet ik alleen nog wat herhalen. Na veel proberen begint het eindelijk te lukken. Wanneer we nog eens klaarstaan om een stunt te doen, komt het deuntje van One Way Or Another uit de radio. We beginnen met z'n allen mee te zingen. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht. Het doet me meteen aan afgelopen weken denken. Na de eerste deuntjes mee te zingen, concentreren we ons weer op de stunt. Om kwart voor 12 beginnen we allemaal al wat moe te worden. Maar het is nog drie uur. Als we om 12 uur aan een stunt bezig zijn, maakt de lerares een deal met ons. Pas wanneer deze stunt goed is, krijgen we pauze. We zeggen tegen de flyer dat ze haar best moet doen, want we willen pauze. Na een aantal keer lukt de stunt en krijgen we pauze. Na een kwartiertje pauze heeft iedereen gedaan met eten en gaan we stretchen. Na het doen van onze splitten, gaan we verder met de stunts. Ondertussen zijn de kleintjes ook al toegekomen. Die zullen we makkelijker omhoog krijgen. Wanneer ook zij klaar zijn om in de lucht te gaan, beginnen we eraan. De eerste keren, mislukken de stunts weer. Maar na een tijdje, korter dan in de voormiddag, lukken ze best goed. Bij een meisje lukt het zelfs zo goed, dat we bij haar al oefenen om op één been te staan. Aarzelend lukt het een paar keer. Wanneer het twee uur is, zijn we allen bekaf. Maar het duurt nog een uur. Wanneer we klaar staan om drie stunts tegelijk te doen, komt One Way Or Another weer uit de radio. Het liedje maakt ons zo opgewekt. Wanneer het liedje luider wordt gezet, doen we onze stunts. Na een paar stunts krijg ik pijn aan mijn polsen en benen. Ik rust even uit terwijl ik naar de anderen kijk. Wanneer ik weer klaar ben, ga ik weer stunten. Één van de laatste stunts van de dag gaan al moeilijker. Ik moet veel kracht zetten om het meisje tot helemaal boven te krijgen. Wanneer het steken zelf niet meer goed gaat, besluiten we om eens iemand te gooien. Het meisje met het minste schrik komt op onze schouders hangen. We tellen en gooien ze in de lucht. Na een paar keer haar gegooid te hebben lukt het al heel goed. Ze vliegt hoog en we vangen haar goed op. Uiteindelijk halen we de anderen over om hen ook te mogen gooien. Bij de ene moeten we al wat meer kracht geven dan bij de andere. Maar algemeen lukt het vrij goed. Na de laatste gooi, stoppen we ermee. Met wat pijn haal ik mijn spullen samen. Ik zeg gedag en ga mijn fiets halen. Nog rustiger dan daarnet fiets ik naar huis. En nu uitrusten met One Direction-muziek...

stom stukje... En fijn pasen :D

Reageer (2)

  • DiamondWhite

    Okay, blijkbaar vind ik het opeens nodig om al je stories te lezen ;p xxx

    1 decennium geleden
  • AnneMalik

    Niet waar! Het is waarschijnlijk nodig!
    Snel verder! Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen