Dankwoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
dees was het ALLEREERSTE verhaal da ik ben beginne leze op quizlet!
1 decennium geledenGosh.. Waar zal ik beginnen Bedankt voor dit fantastische verhaal! Ik heb er elk woord, elke letter van genoten! Van waar blijf je zo'n inspiratie halen hha!
1 decennium geledenDoor dit verhaal heb ik Quizlet aangemaakt, dus besef maar goed.. Dat ik verslaafd ben aan Q door jou Dit was wel sarcastisch eh' ;p Je had toen op een pagina (die je (mee) beheert).. dit verhaal gezet en gevraagd of men het wou lezen.. Je had misschien 15 abo's, meer niet.. Kijk nu eens Ik ben blij dat ik vanaf het begin van dit verhaal erbij was (en ben, aangezien ik mijn abo niet ga verwijderen ).. Ik ga er sowieso bij zijn, jou volgende verhaal! Je schrijfstijl is aangenaam om te lezen en ja.. Dus BEDANKT voor dit prachtige verhaal! Thank You Thank You Thank You!
bedankt dat je deze geweldige verhaal hebt geschreven(H). Dit was 1 van mijn favoriete verhalen hier en deze verhaal was de eerste Harry Styles verhaal die ik heb gelezen en meestal lees ik gewoon verhalen alleen over one direction. En nog maals bedankt
1 decennium geledenxx Luf1DSmosh(hoera)
en ik ben erg benieuwd over je nieuwe verhaaldankjewel voor dit verhaal <3
1 decennium geledenkijk, ik heb jou ook bedankt, want je bent vergeten jezelf te bedanken..
xxx you are amazing, and i love you. so, thank you!