Foto bij Hoofdstuk 02

Tweede hoofdstukje, hoe vonden jullie het eerste? x
Enjoyyy

"Hallo?" Mijn stem trilt van de zenuwen.
"Hallo, spreek ik met Anne Williams?" Zegt een vrouwelijke stem aan de andere kant van de lijn.
"Yep, dat ben ik!" Zeg ik.
"Nou, ik denk dat we goed nieuws hebben, je bent gecast als figurant in I Go One Direction!" De vrouw klinkt erg blij.
"Oké bedankt." Antwoord ik zo rustig mogelijk, aangezien Tessa niet weet wat er is en ik dat niet wil laten merken.
"We sturen je een mail met meer informatie en we hopen op een fijne samen werking." Zegt de stem aan de andere kant.
"Oké, bedankt! Ik heb er onwijs veel zin in!" Zeg ik daarna ook met een rustige, maar iets opgewektere toon.
Ik zeg iets in de vorm van doei, wacht op haar antwoord en hang op. ik draai me om naar Tessa, "Je bent gecast?" Is Tessa me voor, haar stem klinkt ook heel rustig en nonchalant. Dus antwoord ik ook heel nonchalant: "Yep." Er is een stilte van ongeveer vijf seconden en dan beginnen we allebei als een gek te gillen en op en neer te springen.

"Pff... Vermoeiende dag!" Zeg ik als ik neer plof ergens op een terras.
"Yep, maar wel leuk!" Antwoordt Tessa.
"Zeg maar gerust geweldig!" Lach ik en Tessa lacht ook.
We bestellen het drinken en een pizza die we samen delen.
"Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier in New York ben samen met mijn beste vriendin! Dat wilde ik al sinds ik klein was!" Zeg ik en ik zucht.
Tessa knikt en zegt: "En je gaat One Direction ontmoeten!"
Ik lach en we hebben een fangirl moment.
"Nu ik erover nadenk, IK GA LIAM GEWOON OOK IN HET ECHT ZIEN!" Gil ik daarna iets te hard.
Liam is mijn favoriet, ik vind ze allemaal leuk, natuurlijk. Een van mijn andere vriendinnen, Rose, had laatst een slaap feestje en we deden waarheid, doen of durven. Ik en Tessa moesten een rijtje maken met op één wie het leukst was en op vijf wie het minst leuk was, ook al zijn ze allemaal leuk!
Mijn rijtje:
1. Liam.
2. Niall.
3. Louis.
4. Harry.
5. Zayn.

Tessa had alles hetzelfde alleen had zij Louis en Liam omgedraaid.
"Helaas is hij al bezet." Plaagt Tessa me.
"Nou, Louis anders ook hoor!" Probeer ik, maar comebacks zijn niet mijn sterkste kant. Tessa in tegenstelling tot mij, is een held in comebacks.

"Zo, dat was gezellig!" Zeg ik en ik plof neer op de bank die midden in de hotelkamer geplaatst is. Tessa knikt.
"Zouden ze hier wifi hebben?" Vraag ik vervolgens. "Proberen dan maar..." Antwoordt Tessa.
Ik kijk en er is inderdaad gratis wifi. Ik open mijn mail en zie dat er een mail binnen is gekomen van het castingbureau... Spannend!!!

....
....
....
....
....
....
....
....
....

Geachte mrs. Williams,
Hierbij ontvangt u meer informatie over uw rol in de aankomende I Go One Direction.
Wij verwachten u om 10.00AM over twee dagen in de Schneider's Bakery Studios.
Uw opnames zullen rond 2.00PM aanvangen, U werkt als figurant in The Groovy Smoothie.
Hier zullen ook de jongens van de Britse boyband One Direction aanwezig zijn.
Meerdere aanwijzingen over het acteerwerk zullen dan worden gegeven.

Verder treft u in de bijlage tickets voor een hotel aan.
Helaas moeten wij u mededelen, dat het hotel al grotendeels bezet is.
Wij zullen hierom maatregelen moeten nemen, dus hebben wij besloten om de kamers in te delen in groepen van drie.

Kamer 301: Zayn Malik, Louis Tomlinson, Harry Styles
Kamer 302: Anne Williams, Niall Horan, Liam Payne.

Met vriendelijke groet,
Schneider’s Bakery Crew.

“AAAAAAHHHHHHH” Gil ik. Tessa schrikt en vraagt wat er is.
“IK SLAAP MET NIALL EN LIAM IN EEN KAMER!” Roep ik en ik spring als een gek door de kamer.
“Wat? Dat kan niet, er zijn zoveel figuranten en ze stoppen jou bij de jongens?” Vraagt Tessa ongelovig.
“Kennelijk!” Zeg ik nog steeds veel te blij.

Dit is echt geweldig!

Reageer (4)

  • xXLovaticxX

    Dat is heel toevallig, STOP MIJ IN DIE KAMER ! hahaha

    1 decennium geleden
  • Hockeygirl

    Hahahah heel toevallig :D xx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Wioooow

    1 decennium geleden
  • Multiply

    F*ck! DT wil ik ook... Ik vind het trouwens echt super leuk bedacht om hier een verhaal over te schrijven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen