Foto bij Choice 145

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (43)

  • BrightSky

    Je echt man, van die verschrikkelijke achterbakse fans. Hoe moet Niall zich nu wel niets voelen? Hij voelt zich waarschijnlijk hartstikke rot en verdrietig omdat hij de ceremonie verkloot heeft. En die broer etc. zelf? Godverdomme, die misselijkmakende fans die daar naar toe zijn geweest sporen niet helemaal. Zoiets doe je gewoon niet, heb een beetje respect. Het zijn privézaken. Door hun is heel het fandom weer verlaagd, echt waar, ik word nu weer pissig als ik eraan denk xd.

    Lou, vas' happenin'? o:

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    Ja man, ik d8 echt zo van, heeft hij lekker rust voor een dag, staan er fucking 50 mensen daar of zo. Maar hij ziet er wel sexy uit n pak. En ga snel verderrrrr

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Wat is er met Louis?? Louis mag niet verdrietig zijn. Das zielig!!

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • louistea

    Dat waren in mijn ogen directionaters, ik bedoel als fan zijnde geef je greg privacy en zijn mooie verloofde en familie. Ik werd er echt kwaad van. En aan niall zag je dat hij het niet leik vond. En die foto's met maura kun je ook zien dat zij aardig geïrriteerd is. Maar goed, snel verder ik vind het nog steeds leuk, hoop snel te weten hoe het met louis is.

    1 decennium geleden
  • XLouisLoverX

    haha ik dacht ff het is ook maar een gewone jongen die naar een bruiloft gaat ik bedoel dat hij beroemd is ja maar laat he gewoon met rust ofzo ja en snel verder ben nieuwsgierig haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen