Disorder 32.
You were warned... You were not alone... You were strong enough... You were not going to die... But now I can't promise anymore it's going to be alright. <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (32)
Ik vind het wel goed dat het verhaal is zoals het is, het is mooi zo en om er dan ook nog Larry smut aan toe te voegen, ik denk gewoon niet dat dat past. Maar dat vind ik.
1 decennium geledenIk hoop dat je een beetje lief voor ons bent met je einde maar het is je eigen keuze.
Je raakt me gewoon heel erg, en ik weet zeker dat ik ga huilen als het einde daar is. Hoe het dan ook eindigt.
Wauw, ken jij mij stiekem ofzo? Ik heb ook in het ziekenhuis gelegen met sonde voeding, mijn lichaam nam het sonde voeding ook niet op en ik heb hem er paar keer uitgetrokken, ook heb ok dezelfde dingen als Harry geroepen (dat ik niet meer wou leven..)
1 decennium geledenWat VeerleStyles dus zei..
1 decennium geledenI'd rather have you to keep this one smut-clean. It's just, it really doesn't fit in this story. This story is so perfect in it's own way, and I don't want you to disdurb that with smut, just because some fools ask for it. I love your story, your storyline, your writing. I love you.
1 decennium geledenif you're brave enouhg to let Harold Edward Styles die than i'm going to cry like now because its so sad don't elt harry die please not i don't wat to cry
1 decennium geledenwel heel mooi beschreven en ja k hou gewoon van je verhaal haha