Foto bij hoodstuk 1

pf met een zucht laat ik me neer ploffen op het parkbankje. het was weer een heledag gepest op school, er werd aan mijn haar getrokken mijn boeken werden op de grond gegooid. stil zit ik voor me uit te staren, in eens hoor ik van af de zijkant iemand roepen larissa pissa!!!!!!!. niet ook dat nog het komt allemaal door die stomme berverly als zij niet die beker drinken over mij heen sloeg werd ik nu niet gepest. ik besluit snel weg te gaan. thuis aan gekomen ren ik snel naar boven. mijn moeder roept nog snel : en hoe was je dag op school !!!!! vlug antwoord ik:'leuk hoor!!!!!, natuurlijk was het niet leuk maar dat hoeft mijn moeder niet te weten. 'zucht' hoe kan ik de populairste meid van de school worden. ik weet het ik heb een nieuwe look nodig! ik moet naar de stad dan gaat al mijn spaar geld maar op. maakt niets uit ik moet en zal populair worden!!!!!

ik kan niet kiezen welke winkel ik binnen ga ok eerst de new yorker dan de coolcat en daarna de h&m. als ik in de new yorker sta kan ik niet kiezen ik moet iets hebben wat ik niet zo leuk vind om aan te doen want dat is natuurlijk hip. ik pak een super klein zwart strak rokje een glitter topje een cool vestje 3 lange broeken en nog veel meer rokjes en shirts. met volle tassen loop ik de winkel uit. vanuit mijn ooghoeken zie ik een man met het gezicht helemaal bedekt.ik schrik en probeer zo snel mogelijk weg te komen, maar te laat hij heeft me al. ik probeer me los te rukken ik paniek sla ik een kreet uit. shhh zecht de man hij laat zijn gezicht zien. ik schrik me rot omg hij is de regiseur van GTST!!!!!!!!!!!. met ene blij gezicht kijk ik hem aan maar toch denk ik waarom is hij hier.
de regiseur zecht: ik zie dat jij een mooi meisje bent kun je acteren. ik weet niet wat ik moet zeggen 'eh eh eh g geen iedee'. shit kom op larrissa!. als je kunt acteren zou je het leuk vinden om in gtst te spelen???? JA!!! schreeuw ik net iets te hard oke hier is mijn kaartje als je toestemming van je ouders hebt kan je volgende week zondag naar dit adres toe komen dan kan ik kijken of je geschikt bent, ik stuur je het script. de regiseur bedekt zijn gezicht en loopt on op vallend weg. met open mond kijk ik naar het kaartje. ik in gtst zo word ik zeker weten wel populair op school. ik heb geen zin meer om naar die andere winkels binnen te gaan ik fiets als een gek naar huis.

MAM MAM!!!!!!!! ik gtst regiseur rol populair ik!!!!!!!!!! aaaaaaaaah hoho wacht ff mevrouwtje zecht mijn moeder ff terug spoelen. ik begin over nieuw ik was in de stad om nieuwe kleren te halen toen er ene man naar me toe kwam ik schrok me natuurlijk dood maar toen bleek het de regiseur van gtst te zijn!!!!! hij wil me in de seri hij vond me mooi en ik heb ze kaartje maar ik moest nog wel toestemming van pap en jou hebben!!!!! zelfs mijn moeder staat met open mond te luisteren : jij in gtst och schat ik wist het natuurlijk mag het van mij o ik ben zo blij voor je !!! opgelucht haal ik adem ik weet niet wat ik moet doen ik ben ook zo blij. ik word beroemd ik wil beverly's gezicht wel eens zien als ze mij in gtst ziet op tv.

Reageer (3)

  • caatjeXxX

    leuwkk

    1 decennium geleden
  • nancytjexxx

    echt waar want ik weet niet of hij wel zo leuk is

    1 decennium geleden
  • Little1Der

    IS GOEEDD!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen