Foto bij 7. Liars - I hate them. [Elles]

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Aphex

    Wow, mijn haat voor Elles begint weer te groeien, jezusmina.

    "(...) ‘Ik krijg kotsneigingen van je.’ "

    Hoe hard je iemand ook haat, dat zeg je toch niet? Lauryn probeert d'r boos te maken maar nog steeds. Godjezus.

    7 jaar geleden
  • Grindelwald

    hehe. Ergens heeft ze het ook een beetje aan zichzelf te danken :'p

    1 decennium geleden
  • Stage

    Yes, zo ken ik je weer Elles! Ga zo door, stukje over die lul-verhalen echt supermooi geschreven en I'm curious wat Nick nu aan Mark gaat vertellen. Ugh, die Lauryn vind ik echt een bitch, hoe spreek je het eigenlijk uit, ik spreek het nu in mijn hoofd ongeveer uit als Lauren en dan een soort y als in ET, van de film. Of spreek je het gewoon uit als Laurien??? Anyway, ik hoop dat Nick niet teveel aan Mark verteld, dan is het weer als of Elles zwak is, voor hem dan... En in some way hoop ik dat je ontzettend unbelievably snel verder gaat(A)... !!!!!! .....(nerd)

    1 decennium geleden
  • annae

    Ben het met Elles eens Lauryn is zo irritant en dat terwijl ik nog niet eens alles heb gehoord van haar verhaal...
    Verdient Lauryn dat ze zo op haar plaats wordt gezet door Elles echt!!
    Denk alleen dat ze niet de enige is die haar irritant vind tenminste zou ik denken dan, maar hebben de andere dan ook niet door dat ze haar wil kleineren of zien zij het als aanstellen wat ik best zielig zou vinden. Is ze net van Nico (mss tijdelijk dan)af raakt ze haar vrienden deels of half weet niet hoe je het zegt kwijt.
    In ieder geval zielige Elles en hoop dat Nick het tegen Marc zegt mss helpt dat hoop van wel maar hoop dat er weer zo'n leuk stukje om te lezen komt snel. (bedoel dus niet dat ik het leuk vind als Lauryn zo is)
    haha dit is best wel onzinnig alweer maar goed dacht eerste reactie mag lang zijn verdien je wel met dit topverhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen