Je hebt met je vriendinnen afgesproken om naar een fuif te gaan. je doet voor de eerste keer een jurkje aan als je weg gaat. je neemt je zwart tasje mee en doet al je spullen daar in die je nodig hebt. Je hoort je moeder van beneden roepen "MARIJKE KOM JE WE GAAN VERTREKKEN!" Je loopt de trap af zegt je vader gedag een loopt met je moeder mee naar de auto. Je gaat je beste vriendin eerst halen. Je heeft haar een knuffel en gaan samen op de achterbank zitten te praten. Als jullie bij de fuif zijn geef je je moeder een knuffel en dan lopen jullie naar binnen. Jullie staan rustig te dansen en je vriendin zegt ineens "heb je al gezien dat die jongens de hele tijd naar je kijkt?" je begint te blozen en zegt "nee maar die kleinste is wel cute." de jongens lopen naar jou en je vriendin. "hoi is het erg als we bij jullie blijven?" vraagt er eentje. "nee helemaal niet." zeg je vriendin er op. de jongens stellen hun voor jij en je vriendin doe het zelfde.De kleinste jongen noemt Rein. Als de jongens ineens weg zijn merk je dat je gsm weg is.Jij en je vriendin zoeken naar je gsm. Ineens voel je twee armen rond je middel. "Marije zocht je deze soms?" vraagt Rein. "ja hoe weet jij dat nou en hoe kom je er aan?" vraag je. Rein loopt weg en gaat naar zijn vrienden. Het is al laat en jij en je vriendin lopen naar buiten je moeder komt jullie weer halen. Je vriendin blijft slapen. Als jullie net willen gaan slapen krijg je een whapp "slaaplekker beauty xxx Rein" je begint helemaal te gillen en laat het bericht aan je vriendin zien. Je spreekt de volgende dag af met Rein en hij vraagt als jij zijn vriendin wilt zijn. tuurlijk zeg je en je geeft hem een kus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen