je bent op weg naar huis van een zware drukke week school. Als je de deur open doet hoor je dat je ouders ruzie aan het maken zijn en je rent naar je kamer. Je bent het echt moe dat ze elke dag wel eens ruzie hebben. Je neemt een tas en doet er wat spullen in je stuurt je vriendin een bericht als het goed is dat je even naar haar gaat. Ze stuurt dat het goed is maar dat ze nu nog niet thuis is. Je loopt de deur uit en gaat even in het park zitten. Je gaat op een bankje zitten en dan hoor je ineens 4 jongens praten. Een jongen vraagt als het goed is dat ze bij je komen zitten. Ze stellen hun voor eentje noemt Daan, een ander Owen, nog een ander Nils, en de laatste Rein. Je geeft ze een hand en zegt " hoi ik ben Iris. het begint stilaan te regenen de jongens vragen als je niet naar huis moet gaan. je zegt dat je helemaal niet meer naar ze gaat dat je het zo moe bent dat ze elke dag ruzie maken. De jongens komen naar je en geven je om de beurt een knuffel. Daan knuffelt je langer dan de rest je kijkt naar boven in de helder blauwe ogen van Daan. Het begint steeds harder te regenen en Owen,Nils en rein gaan onder een boom staan zo dat ze niet te nat worden. Jij en Daan blijven gewoon staan. Daan kijkt jou ook in je ogen aan zijn gezicht komt dichter en dichter en dan voel je zijn lippen op de jouwe. Je voelt je mobiel trillen en ziet dat je vriendin je een bericht gestuurd heeft dat ze thuis is. Het is niet meer aan het regenen en je stuurt je vriendin een bericht dat je wat later komt dat je bij vrienden bent. Daan neemt je hand vast en vraagt Iris wil je mijn meisje zijn? JAAAA heel graag zeg je. Owen Nils en Rein lopen weer naar jullie en gaan op het bankje zitten. Daan trekt je op zijn schoot en geeft je een kusje in je nek. Iris ik hou echt super veel van je. Zegt Daan. Een paar dagen later gaat het ook weet beter bij je ouders en je bent nog altijd gelukkig met Daan als vriendje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen