Je hebt met wat vriendinnen af gesproken om naar het stad te gaan. Je staat op de plaatst waar jullie afgesproken hebben. Er komt een jongen bij je staan en zegt "hoi ik ben Rein." je kijkt hem aan en denkt in jezelf wauw die is echt kei mooi je begint te blozen. "hoi ik ben Elena" zeg je. "Ben je op iemand aan het wachten?" vraagt Rein. "Ja ik had met vriendinnen afgesproken om naar het stad te gaan ma zo als gewoonlijk komen ze weer eens niet." Rein kijkt je aan en heeft een twinkeling in zijn ogen. Hij trekt je mee en hij gaat op een bankje zitten. Je wilt naast hem gaan zitten ma hij trekt je op zijn schoot. "Zullen wij anders in het stad wat gaan rond lopen?" vraagt Rein. ja staat op en trekt hem mee.Als jullie in de stad zijn merk je dat Rein je hand vast neemt. Het begint te regenen en je bent het koud Rein doet zijn jas uit. Jullie lopen naar een plaats waar niet te veel mensen zijn. Rein gaat voor je staan en neemt je bijden handen vast. "Lieve Elena ik ken je pas ma je bent zo mooi en lief wil je mijn meisje zijn?" vraagt hij. Je begint te blozen en zegt JA! Hij neemt je vast bij je heupen jij legt je armen rond zijn nek. Je merkt dat hij dichter komt en dan zoeken jullie. Je geeft je nummer aan Rein want je moet echt naar huis gaan. Je wilt net gaan slapen en je krijgt een bericht er staat in "Lieve schat slaap lekker ik hou echt super veel van je vandaag was echt super we moeten snel nog eens afspreken xxxRein." Je valt met je gsm in je handen in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen