|| O65 Wings and Wishes
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
*kijkt naar plaatje*
1 decennium geledenGTFO that dog is too cute
now I've got a new love
Micky: '???'
funny fackt: the guy waar ik echt verliefd op ben heet Miqueas
(bijnaam micky) o_O
Haha voor deze competitie geef ik anderen de kans...
1 decennium geledenVerder weet je eigenlijk alles al over mij
zelfs meer dan mijn beste vriendin waar ik net bijna in slaap mee ben gevallen op de partyXx Love you
snel verder!!
1 decennium geledenHahaha mijn kat heet mickey, dus dit klinkt heel raar voor mij
1 decennium geledenNaam: Anouk
1 decennium geledenWaarom jij: Ik ben een trouwe fan van je verhaal en kudo eigelijk iedere keer weer. (maar laat niet altijd een reactie achter, excuses daarvoor) Eh, ik ben een directioner en vind de jongen met de bruine krulletjes, groene ogen en leuke lach altijd al wat hebben. Ik weet niet waarom. Liam is mijn favoriet, maar Harry heeft altijd iets gehad wat me interesseert. Ik vind dat je Harry echt leuk neerzet in dit verhaal (Net zoals de rest van de personages trouwens) en ik vind hem echt megaschattig. En natuurlijk vind ik het geweldig om in dit verhaal een "rolletje" te krijgen omdat het een van de weinige verhalen is op dit moment, die ik nog echt trouw lees.
Iets over jezelf: Ik ben dus Anouk. Ik ben behoorlijk creatief, dit is mijn tweede account hier op Quizlet, en op dit account ben ik alweer bijna een jaar bezig. Ik ben columniste (Ik hoor bij de laatste "toevoeging" ) wat enorm leuk is en ook best een eer was. Ik hou heel veel van schrijven. Ik heb zelf ook One Direction verhalen en mijn grote trots is op dit moment Mellifluous ~ Payne, die 54 abo's telt na nog maar heel weinig tijd, waar ik enorm trots op ben, haha. Eh, ik hockey in mijn vrije tijd, lees veel, mijn favoriete boeken zijn toch echt: Twilight saga, Hongerspelen, Harry Potter, luister heel veel naar muziek. Ik ben niet alleen fan van One Direction maar ben ook weg van the Script (Ben naar het concert geweest in het ziggo dome), Keane, Taylor Swift, John Mayer, Ed Sheeran, Emili Sande, Kings of Leon, U2, Little Mix en nog een paar rock bands. Van die klassiekers. Ik zit in 4vwo, wil fysiotherapeute worden nadat ik klaar ben. Ik ben enorm koppig, sociaal en trouw aan mijn vriendin. Altijd eerlijk (Wat sommige mensen niet altijd waarderen, maargoed). Eh, wat wil je nog meer weten?
Uiterlijk: Bruin haar tot op halverwege de rug in zachte golven, een olijfkleurige huid, slank, bruine ogen omlijst met een volle rand wimpers, kleine handen.