Foto bij Undercover 058

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Snuf

    Yes weekend alleen moet immorelen keepen bij hockey en het word morgentjes koud:(

    Arme lou en tay :'(
    Snel verder!xx

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Een Lange reactie,
    Huhm, daar ben ik niet zo goed in.,
    maar ik wil je wel een paar dingen zeggen.
    Jou story is ge-wel-dig.
    Ik heb nog nooit een story gelezen, dat me raakt ofzo.
    Maar jou story doet het op de een of andere manier wel.
    Ik bedoel er gebeuren niet hele heftige dingen en toch doet het
    me pijn om te zien hoe Taylor zicht door dit heen werkt.
    Ik vind het best knap hoe je het beschrijft, haar gevoel en haar manier van denken,
    hopelijk is mijn reactie zo lang genoeg, ( vergelijkbaar met die van @ LoveLukexx is deze reactie best kort)
    please snel verder....
    xxx

    een trouwe lezer.

    1 decennium geleden
  • Love5sos

    weet wat je zegt met lange reacties! oke normaal ben ik een stille lezer, maar nu ben ik in een vrolijke irriteer bui dus ga ik jou de langste reactie geven die je ooit gehad hebt, of noujah, ik ga het proberen, ik denk eerlijk gezegt niet dat het me gaat lukken, want het vaak lijkt het alsof je een hele lange reactie schrijft, maar eigenlijk is die dan best wel kort..... nee! ik blijf positief! het gaat me lukken! en wel vandaag, in deze reactie. ik zal geschiedenis schrijven! geschiedenis van de langste reactie op quizlet! yeeeeeeeeeah buddy! dus hoe gaat het? ik vind je verhaal super tof, en zayn was best wel een beetje gemeen tegen taylor/chanel. tuttuttuttuttutt. ga je eigenlijk ook een keer een Q&A doen? of heb je dat al gedaan? zou kunnen, maar dan ben ik het gewoon alweer vergeten. weetje ik heb net knal orange en knal gele sokken gekregen van mijn moeder, vind je dat niet verekkte stoer? ik ben zo blij dat ik dit nu niet allemaal hoef te tweetten, want met maar 140 tekens was dit me nooit gelukt. ik ben nog niet zo ver, dus ik blijf gewoon lekker doorschrijven! en ondertussen inspiratie opdoen... ik kan trouwens ook gewoon de heletijd puntjepuntjepuntje doen maar dat vind ik zo saai en stom, dat doe ik maar niet. even een serieuse vraag nu, hou je van eenhoorns? sorry hoor, maar ik heb een serieus probleem met eenhoorns, helemaal als ze regenboogkleurig zijn. wist je dat ik mijn haar een keer in regenboogkleuren heb geverft, nee he? hey weetje, ik heb mijn haar eens een keer in regenboogkleuren geverft! zo, nu weet je het. ik was laatst in een speelgoed winkel, en daar was een hele grote eenhoorn, maar die was roze, en ik hou niet zo van roze, dus ik vroeg aan die vrouw met zo'n heel serieus gezicht of ze die ook in regenboogkleuren hadden maar toen keek ze me aan of ik gestoord was en zei ze nee. eetje ik vraag me nu echt af of je dit nu echt allemaal gaat lezen, of gewoon meteen wegklikken omdat je me irritant vind. zou kunnen, gebeurd vaker. nog een vraag, ben je fan van de janoskians? ik wel, heeeeeeel erg! vooral luke is leuk! *zwijmelzwijmel* maar hey, het is me nog aardig gelukt met een super lange reactie te schrijven denk ik, dus succes met lezen, en sorry als je me irritant vind. enne, snel verder he?! (: xxx(H)

    1 decennium geleden
  • xXLovaticxX

    jee weekend I know it´s amazing, msaar snel verde xx

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen