Foto bij 2

ik was de tv al beu en ging naar mijn kamer , opeens zag ik allemaal petten op de grond en ik zei : " Wtf , gebeurd er hier ? " ." ik zoek mijn gelukspet ! " zei tom . "Whatever" , dacht ik .en ik ging op mn bed zitte en ik lees een tijdschrift , ik lachte een beetje want het was wel een grappig zicht om tom daar te zien zitten ." Is het grappig , ? " zei hij . " uuuuh , Jaaa ! " zei ik terug . ik zag een mooie pet en nam die van de grond , ik vind de pet wel stoer en zette die op . Tom keek effe naar me en hij werd rood , ik dacht dat hij ging ontploffe ." Wat is er , wrm kijk je zo ? "zei ik. " MIJN PET !!" riep tom . ik kon me niet meer inhouden van lachen en zei " Kom dan halen ." Hij kwam op me af en wou de pet van mn hoofd doen, ik zei dat wie vind die houdt en hij werd nog bozer. " GEEF DIE VERDOMMDE PET !" ik zei ; " Oke rustig , chill het is maar een pet." en ik liep weg. Tom natuurlijk weer achter me aan ,en ik zat op de zetel , tom kroop helemaal over me om die pet te hebben , ik dacht " freak , doe je dit voor een pet ? " en toen liep ik weer , opeens zag ik bill van de badkamer komen en bots tegen hem , hij valt op de grond . En tom viel over zijn benen ook op de grond , ik, georg en gustav hadden nog nooit zo iets grappigs gezien , ze maakten ruzie , bill riep ; " Kan je niet uitkijken , Kluns ? " en tom riep : " Moet ik uitkijken , IK ? Tom Kaulitz ? zeg dat maar tegen Katy .! " ze keken allebij naar me en ik lag bijna op de grond van te lachen .Bill : geef die pet aan tom !ik gaf de pet en we gingen eten . Het was lekker maar ik had niet zo'n honger en opeens zei bill " Jullie gaan opruimen want ik heb gekookt "je zei terug " Denk je dat IK zal opruime , in u dromen zeker ;) " . Maar ja , we moesten opruimen en ik keek naar bill , die zt gewoon in de zetel chips te eten en tv te kijken , hij keek even naar hier en lachte , " Kzou ni lachen moest ik u zijn , zei ik " en hij lachte wat meer . " En ik dacht dat Tom hier krapul was ? " En bill lag bijna op de grond .ik negeerde het en deed gewoon verder .Morgen zouden ze gaan optreden , oh nee ,weer en anderhalf uur niks doen .maar ja ik moest mee..
Jullie waren eindelijk klaar en gingen een film kijken ...



Reactiesss x Het word nog leeeuk x3

x

Reageer (7)

  • Break

    Ghehehe, lol x'D
    x. <3

    1 decennium geleden
  • CreamCookie

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • ultraviolence

    Verder ^^

    1 decennium geleden
  • NOUGATTI

    verdergaan!!!
    x

    1 decennium geleden
  • evaheroo

    snel vederr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen