Niall was nu aan de beurt. 'QUIZMASTER!' riep George enthousiast. Damn, nu betekend het dat ik geen enkele vraag van Niall mag antwoorden. 'You tuuurrnnn Fona!' kirde Megan nu. Ze was duidelijk dronken. Ik zelf ben nogal aangeschoten. Genoeg om irritant te giebelen en op Niall te leunen. Ik pakte een kaart en zag dat het de koning was. 'RISE OF THE KING!' riep ik. We stonden allemaal zo snel mogelijk op maar Penelope viel om toen ze op stond. Niet veel later hervatte ze zichzelf en zat ze weer op haar stoel. Penelope moest dus een shotje nemen. Naast haar zat JJ en zij pakte zijn hoofd vast. Ze gaf hem een snelle kus en we gingen weer verder. 'Fiona?' fluisterde Niall nu. 'Yes.' mompelde ik nu terug. 'You fell for it! You need to take a shot!' gierde Niall nu. Shit, dat was waar ook. Niall was de quizmaster. Ik pakte mijn glas passoa en nam er een teug van. Ik pakte zijn hoofd vast en drukte mijn lippen op de zijne. Zijn lippen waren zacht en ik kon de bier ruiken. Maar het maakte niet uit, ik kuste Niall. Ik haalde mijn lippen van de zijne af toen Jasmine, irritand wijf dat ze is, luid kuchte om duidelijk te maken dat we moesten stoppen. Ik zag Niall blozen en hij keek snel weg. De avond ging nog lang zo door tot het moment dat Jasmine iemand moest zoenen. Ze weigerde omdat ze een vriendje had. Eerlijk gezegd verraste mij dat. Ik had verwacht dat ze JJ wel zou zoenen of Zayn ofzo. Maarja blijkbaar heeft ze toch wel wat waarde. We besloten te stoppen omdat iedereen nu wel dronken was en er wel een beetje mee klaar was. Ik liep naar de keuken om nog een glas water te drinken om wat nuchterder te worden. Het hielp niet veel, maar misschien scheelt het een kater morgen ochtend. 'Hey Fi, did you know, I have a unicorn hidden in the bathroom? Don't tell anyone.' Penelope deed haar vinger voor haar mond en ik knikte verbaasd. Daarna lachten we ons beide kapot. 'Anyways, I'm gonna sleep.' mompelde ze toen terwijl ze weg slofte. Opeens merkte ik dat ik enorme honger had dus vroeg ik degene die nog niet in bed lagen of ze ook pizza wilden. 'YES! I'M STARREVING!' Ik moest lachen om Megan die met een dubbele tong sprak omdat ze nu dronken was en ik merkte dat Harry, Niall en Jasmine ook instemden. Ik stopte twee pizza's in de oven en besloot even op het aanrecht te gaan zitten. 'You know, you look good in those PJ's.' ik voelde een adem in mijn nek en zag dat Niall naast me stond. 'Well, you don't look bad yourself.' zei ik toen ik hem naar mij toe trok. Hij sloeg zijn armen om mij heen en we bleven even stil. 'Niall, I like you.' zei ik toen opeens. Ik verbaasde zelf mezelf. 'I like you too Fiona.' zei hij voordat hij zijn lippen op die van mij drukte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen