Foto bij If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H85]

Sorry voor de cliff-, maar jullie hoeven er niet langer aan te hanger (:

Oke sorry, onzinnig grapje haha.

Toets gehaald met 71,6%, dus dat moet me wel een 7 opleveren lijkt me!
Daarbij heb ik ook zielig nieuws gehad, want mijn klas is verdeeld over twee andere klassen.. --'. Ik natuurlijk in de kleinste "helft" (5 van de 14) fml. Dan zit ik nog maar met twee vriendinnen in een klas, en de andere twee mensen komen nooit. BUT, we proberen met z'n drietjes bij de andere klas te komen, aangezien er meer dan drie gaan stoppen/al gestopt zijn die in die klas zitten. Hoop dat het lukt =)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • likecat

    yeahh niall is happy met lynnn

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    Aan iedereen: waarom is Niall een stomme Ier? Ieren zijn niet stom en zeker Niall niet.
    Aan Natcha: hoe heeft Liamjeten huwelijk gevraagd?
    Aan Niall: als je Lynn met een etenswaar moest vergelijken, wat zou het dan zij?

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Tralalala, leuk stukje!

    Aan Niall:
    Nialler ik ben heel boos op je! Als ik terug ben van vakantie krijg je er echt van langs, grrr.
    En wat wil je trouwens hebben? Ik neem voor alle jongens en meisjes wat leuks mee.

    Aan jou:
    1. Sneakers of hakken?

    2. Stel je voor, je wint een M&G kaartje voor een M&G naar keuze, wie wil je dan ontmoeten en waarom?

    3. Eenhoorn of een kabouter?

    4. Lievelingsgerecht? - dus voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en drinken. (Gheghe)

    5. Liever Niall zijn eten stelen of Liam plagen met lepels?

    6. Zayn's spullen jatten of de lievelingsshirt van Louis onder kliederen en kapot maken?

    7. Als je voor één dag een superkracht kreeg. Wat voor superkracht zou je dan willen hebben en waarom?

    8. Lievelingsfilm en waarom?

    9. Lievelingsverhaal op Quizlet?

    10. Als je de kans kreeg om je talenten te laten zien, wat voor talent zou je dan laten zien?

    11. Welke land(en) wil je nog heel graag zien?

    12. Jouw perfect jongen, hoe ziet hij eruit?

    13. IJs of Chocolade Fondue?

    14. Heb je een crush op iemand?

    15. Wie is je mannelijke en vrouwelijke celebrity crush?

    16. Welke Bromance vind je het leukst?

    17. Ooit erover nagedacht om je haar te verven met een opvallende kleur?

    18. Heb je huisdieren?

    19. Wat is je kledingstijl?

    20. Welk liedje luister je nu momenteel?

    21. Wat is jouw ultieme Summer song?

    22. Waar ben je nog meer fan van?

    23. Als je voor één dag presidente mocht zijn, wat zou je dan het land willen beloven?

    24. Je grootste blunder ooit?

    25. Heb je ooit beseft dat je familie bent van One Direction als je terugkijkt naar het verhaal van Adam en Eva? Ik namelijk wel, haha!

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    Voor jou :p welle tandpasta gebruik je ;p

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Louis: Omg! Mag ik op een date met jou? ;D
    Niall: Waarom ben je zo ASDFGHJKL cute? o.O
    Harry: waarom ben je zo sexy? Curly hair ^^
    Louis: Mag ik op een tweede date met jou? ;D
    Liam: You're Damn sexy toooo
    Zayn: Ik ga geen vraag stellen aan jou. Ik ben mysterieus ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen