‘So you’re not mad at me anymore?’ Harry schud zijn hoofd. ‘I’m sharing my food with you ‘kay?’ Ik druk een klein kusje op Harry’s lippen. Ik heb alles eerlijk verteld. Bijna alles. Ik heb niet helemaal eerlijk toegegeven dat ik verliefd op hem ben, maar dat ik wel wat voel. En dat ik nooit echt verliefd ben geweest en dat ik ook niet weet hoe dat voelt. Een heel lul verhaal dus. We lopen hand in hand naar beneden. Als ik door heb dat we gaan kingzen, maak ik een vreemd sprongetje. ‘I love that gaaaaaame!’ zeg ik op een maffe lage toon. Van een bepaalde persoon krijg ik een dodelijke blik toegeworpen. Ugh, bitch kijk de andere kant op. Ik hoop oprecht dat iedereen Jasmine eruit stemt. Harry en ik gaan naast elkaar in de kring zitten. Ik trek de eerste kaart. ‘Imma viking!’ we vikingen en het ziet er belachelijk uit. Het maakt me ook vreselijk aan het lachen als Jasmine als eerste de fout in gaat.

Een uur later zijn we bezig met de tweede ronde en is iedereen redelijk de kluts kwijt. ‘MAKE A RULE!’ roept Zayn vrolijk. ‘Everytime you have to drink, you have to kiss the person on one of your sides.’ Harry kijkt me al met een cheeky glimlach aan. Niet dat hij dat niet al de hele avond heeft gedaan. Aan zijn andere kant zit Niall, daarnaast Fiona, daarnaast Fiona, daarnaast George en daarnaast… WOW IK HEB GEWOON 7 TENEN AAN EEN VOET. Ik grijp mijn voet vast en zie dat het er maar 5 zijn. Ineens heeft Fiona ook geen tweelingzus meer en zit er maar een Fiona. ‘Harreh, I think Imma bit kookoo. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en heb net op tijd door dat we weer aan het vikingen zijn. Helaas gaat het me een beetje te snel en faal ik bijna meteen. Ik gooi een shotje achterover en ga nog dichter bij Harry zitten. ‘I think me likes this rule.’ Giechel ik stom waarna ik hem kus.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen