Foto bij Sienna Burke

'Elisabeth Morgen.' Zeg ik streng.
Het heeft het gewenste effect. Lizzie kijkt me een beetje angstig aan ook de jongens zijn stil.
Ze weet dat ik haar volledige naam alleen maar gebruik als het écht nodig is. Nu dus...
'Denk je nu echt dat wij idioten zijn? Het is niet omdat we niets tegen jullie zeggen dat we niet doorhebben wat er aan de hand was. Iedereen weet het. Maar het is niet nodig om het tegen elkaar te gebruiken. We vertrekken op missie, een simpele maar we moeten ons wel concentreren. Oké?'
Ik kijk iedereen om buurt aan. Een voor één knikken ze.
'Guys, het is echt belangrijk. Dit is niet zomaar iemand die we beschermen. Volg deze keer alstublieft het plan.' Smeekt Niall.
'We zijn super veel bij elkaar dus het is logisch dat we plaatsen in elkaars hart veroveren maar laat dat de concentratie niet verstoren.'
'Sorry.' Zegt Lizzie zacht.
Ik klik me los en ga naar haar toe.
'Het is oké. Je had het gewoon even nodig.' Fluister ik terwijl ik haar bijna plat druk.
'Je hebt gelijk.'

'Goed, de plannen dan maar.' Zeg ik wanneer ik terug zit.
'Zayn, ronde 1 is voor jou.' Legt Niall uit. 'Jij moet uitzoeken waar, hoe en waarom mensen binnen geraken in het europees parlement. Ook de plaatsen die niet mogelijk lijken moet je nakijken.' Zayn knikt. 'Klinkt logisch.' Zegt hij grappend.
Oef, de sfeer is er nog.
'Liam, Simon heeft jou de opdracht gegeven om samen te werken met de security van het europees parlement. Hoe staat het met je Nederlands?'
'Snelcursus, nog niet zoveel dus...' Geeft hij toe.
'Geen probleem, ze spreken Engels. Probeer er toch meer van te kennen, kan handig zijn om vijanden te ontdekken.' Liam knikt.
'Harry, jij wordt door de security opgenomen in hun team. Vanaf morgen vroeg luister je naar hen behalve als Sienna of ik iets zeg. Wij staan boven hen. De bedoeling is dat jij onze rechtstreekse link bent met de security. Liam kan mee bevelen geven en jij kan ze "on-the-ground" controleren.'
Legt Niall uit, Harry en Liam knikken.
Nu is het mijn beurt.
'Lizzie, in fase drie wordt jij als assistente van minister Cameron. Lees deze papieren goed, ze ondervragen je voor je binnen gaat oké?'
'Goed.' Zegt ze opgelucht. 'Wanneer ga ik binnen?' 'Morgen, 2 uur voordat Cameron komt.'
'En ik?' Vraagt Louis opgewonden.
Niall en ik zuchten. Altijd hetzelfde, hoe hard we hem ook proberen tegenhouden, hij wil altijd maar actie. Zo erg zelfs dat hij zichzelf in gevaar brengt.
'Jij Louis, moet wachten tot fase 4.' Zeg ik kordaat.
'Waarom?'
'Omdat jij je moet vermommen.' Geeft Niall toe.
De lichtjes in Louis' ogen gaan weer aan, dat vindt hij wel een leuk idee. Bij een vermomming horen altijd hogere risico's.

Eindelijk komen we aan bij het hotel. We zitten deze keer allemaal in hetzelfde hotel. We werden heel eenvoudig opgedeeld.
Lizzie is een vrouw alleen, ze komt haar zus bezoeken.
Niall en ik zijn een pas getrouwd stel, ik kan het mij niet echt voorstellen maar ach. Niall is oké, gewoon niet mijn type.
Louis, Zayn en Harry zijn vrienden die op mannen-weekend zijn.

Na het eten klopt er iemand op de deur bij mij en Niall.
Door het kijkgaatje controleer ik wie het is. Mijn wapen zit onder mijn jurk, ik voel het zitten al weet ik niet of ik het nog zou kunnen gebruiken.
Simon heeft er altijd op gestaan dat ik het blijf dragen én mezelf blijf trainen. Je weet nooit wat je kan verwachten. Zei hij eens.
Langzaam open ik de deur.
'Roomservice.'
'Louis. Kom erin.' Fluister ik.
'Vermommen? Wat wil dat deze keer zeggen?'
'Jij wordt Cameron.' Zegt Niall trots.
'Huh? Ik word wat?'
'Nee, wie.' Zeg ik lachend
'Ik moet de minister spelen?'
'Ja Louis, hij komt hier zitten en vertelt je wat je exact moet zeggen. Is dat al duidelijk? Anders vragen we Liam of Zayn wel. Alles moet letterlijk gezegd worden.' 'Komt goed Niall. Een beetje vertrouwen?' Niall en ik kijken elkaar aan en grinniken.
'Louis, iedere keer dat je dat zegt heb jij andere plannen. Probeer deze keer te doen wat je moet oké?' Dreig ik voorzichtig.
'Ja ja. Wat moet er allemaal gebeuren?'
'Jij moet uit de kleren.' Zeg ik luchtig.
Louis staart me aan. 'Ze heeft gelijk.' Zegt Niall. 'Alles behalve je onderbroek.'
Terwijl Louis zijn kleren uittrekt lukt het me niet om weg te kijken. Iets trekt me aan. Al zou ik niet weten wat.
Louis voelt het ook want hij kijkt de hele tijd naar mij.
Snel herpak ik mij terug.
'Deze moeten ons helpen te berekenen welke maten het pak juist moet hebben.' Zeg ik terwijl ik allemaal blauwe rondjes op zijn lichaam plak.
'Ik moet heel dringend, sorry.' Zegt Niall en gaat naar toilet.
Onverstoord plak ik verder. Zijn benen, rug, armen alles gaat goed. Tot ik aan zijn borstkast kom. Hij haalt diep adem waardoor ik een beter zicht krijg op zijn spieren, heel even verlies ik de controle over mijn ademhaling. Net lang genoeg voor Louis om het te merken.
Razendsnel grijpt hij mijn pols.
'Wanneer had je de laatste keer écht plezier met een jongen?' Vraagt hij serieus.
'Dat weet je best.' Antwoord ik. Waarom doet hij dit? Die wonde was net een beetje aan het helen.
'Ik meen het Sienna, je verdiend beter dan te zitten weg kwijnen.' Even glimlach ik, de waarheid voelt raar.
'Kom eens hier.' Fluistert Louis terwijl hij richting slaapkamer loopt.
Ik weet niet waarom maar besluit hem te volgen.
Om de deur duwt hij me tegen de muur.

'Zie het als een goed-begin-van-de-missie-cadeau.' Fluistert Louis.
Ik wil net vragen wat hij bedoelt als ik zijn zachte lippen op de mijne voel. Mijn handen schieten naar zijn rug, nu ik hem voel wil ik hem niet meer loslaten.
Wat heb ik de liefde van een man gemist.
'See? Dat had je even nodig.' Zegt hij luchtig.
'Bedankt.' Zeg ik met een dubbel gevoel.
We haasten ons terug naar de kamer voordat Niall er is. Het lijkt erop dat hij niets door heeft.
Wat bedoelde Louis. Was het gewoon een kus zoals bij missie's? Betekende het meer? Wil ik dat? Waarom voel ik me nu zo vreemd?
Ik weiger nog langer na te denken en concentreer me helemaal op de missie.
Na het meten van Louis' lichaam sturen we hem terug weg.
Niall en ik werken de hele nacht aan het pak door. De volgende ochtend sta ik "toevallig" onder de douche als Louis zijn pak komt halen.
Even geen confrontatie, dat is niet goed voor de missie.
Hopelijk gaat alles volgens plan en is er geen grote dreiging.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen