Foto bij Sienna Burke

OMG heeft iemand de Live Stream van The Script gezien?
Ze zijn zo goed!! Ik ben echt super blij dat ik hen 5 juli terug zie :)
Kort stukje maar er volgen er snel nog :D (Vrolijke bui, sorry)

'Sienna. Kun je komen helpen. Harry is geraakt door één van de gadgets.'
'Oké.' Zeg ik zacht terwijl mijn herinneringen mij helemaal opeisen.

Enkele jaren geleden had ik mijn laatste job op het veld.
Opnieuw zie ik mezelf roepen naar mijn partner.
Hij loopt recht in de val, het is te laat.
Ik schreeuw, mijn stem breekt. Net op dat moment ontploft de auto.
Daar sta ik dan alleen. Alles in de buurt lijkt in brand te staan.
Ik ren naar de brandresten en vind de resten van mijn partner.
Het volgende dat ik mij herinner is dat ik in een ambulance getrokken wordt.
Een jaar lang ben ik op "pensioen" gegaan. Maar ik kon het leven niet missen.
Dus besloot ik de technische kant op het veld te doen.
Zo blijf ik in contact met het veld zonder zelf het risico te lopen.


'Sienna? Alles oké?' Vraagt Niall bezorgd.
'Ja hoor, het verleden deed even vervelend.' Geef ik toe.
Niall wrijft even over mijn rug. 'Alles komt goed, kom we moeten hen helpen.'
Samen gaan we naar het lokaal waar de rest zit. Het zou goed uitkomen als we voor 1 keer alles opgeruimd hadden tegen dat Simon terug komt.

'Sienna, alles oké? Je ziet zo bleek?' Merkt Louis bezorgd op.
'Het verleden nam haar even te grazen.' Zegt Niall in mijn plaats.
'Alles is oké, kom op. We hebben veel werk zo te zien. Is alles oké met Harry?'
'Gewoon wat schrammetjes maar ze gaan hem volledig nakijken.' Zegt Lizzie opgelucht.
Volgens mij groeit er wat tussen die twee. Nu ja, toch langs Harry's kant.
Ik denk niet dat Lizzie weet dat ik op de hoogte ben van wat er tussen haar en Liam gebeurd is. Maar ik denk niet dat het volledig over is. Niet dat ik dat erg vind, ze zijn zo schattig bij elkaar. Misschien moet ik haar dat maar eens vertellen.

Een tijdje later strompelt Harry binnen, doet alsof hij valt en kan zich nog net aan Lizzie rechttrekken. Ik zucht en kijk recht in Louis' gezicht. Aah, toch nog iemand die de flauwe versiertruc door heeft.
'Jullie hebben alles al opgeruimd.' Zegt Harry alsof hij het erg vindt.
'Yep, was het die lekkere verpleegster?' Vraagt Zayn plagend.
Harry bloost. 'Nee, ik, het was, euh...'
Net op dat moment komt Simon binnen.
'Mooi opgeruimd, maar ik weet alles. Niall, Sienna. Zijn de voorbereidingen klaar?'
Niall en ik knikken. Gelukkig is dat gebeurd.
'Jullie vertrekken nu. De helikopter brengt jullie naar het vliegveld, ik hoef niet te zeggen dat jullie niet bij elkaar horen?'
Nee, dat is inderdaad niet nodig. Dat is elke keer zo.
We haasten ons naar de lockers en nemen ons gerief, als Simon zegt dat we nu vertrekken bedoelt hij dat we eigenlijk al vertrokken moesten zijn...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen