Ik probeerde los te komen maar ze waren veel sterker. 'Jasper!' Riep Alice. Er kwam een jongen naar buiten. De andere jongen die mij vast had liep me los en Alice hield me nog vast. Ik kreeg opeens een rustig gevoel. Alice glimlachte 'Dankje Jasper'Zei Alice terwijl ze hem een zoen gaf. Alice neem de me mee naar binnen. Ik was bang wat gingen ze met me doen? 'Hoe heet je?'Vroeg Alice 'Bree, Bree Tanner.'Zei ik zacht. Alice knikte. We liepen een paar trappen op. Bella en die jongen van net sprongen uit het raam Bella op de rug van de jongen. Mijn keel brandde erg. Alice ging met me op een bank zitten. 'Waar kom je vandaan?' Vroeg Alice 'I-ik weet het niet, Ik werd gebeten door iemand toen kwam er een vampier en zei dat ik hier heen moest gaan.'Zei ik bang 'Je hoeft niet bang te zijn we doen je niks.'Zei Alice lief. 'Ik zag ook 14 vampier's die alles kapot maakte en een zei dat ze de Cullen-Clan gingen vermoorden' Zei ik. Alice schrok en riep de andere erbij. 'Ze zegt dat er meer vampier's zijn gekomen en ze willen ons vermoorden.'Zei Alice. 'Ze willen jullie niet vermoorden ze willen de Cullen-Clan vermoorden.'Zei ik. 'Bree, Wij zijn de Cullens.'Zei Alice.

Reageer (2)

  • Sonyara

    arme bree denkt ze iets goed te zeggen krijgt ze dat voor de oren geslingerd...

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen