Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • MissCurly

    Wauw prachtig geschreven, zoals gewoonlijk (;

    Tom en Bill liggen schattig op de bank te slapen terwijl de dozen pizza van de avond ervoor nog op de tafel staan. De honden hebben we meteen door dat ze er is en zijn meteen enthousiast. M. Kruipt lekker tegen Tom op de bank aan en uhmm... Verder weet ik niet haha let maar niet op mijn idee :')

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Ik hoop dat Bill thuis is, Hem kennende is hij nog steeds van mening dat er wat gaande is en dan net voor het punt dat ze gaat vertellen wat er de dag daarna gaat gebeuren komt Tom binnen van bijvoorbeeld de honden uitlaten en legt haar het zwijgen op..

    Zo ongeveer.....:$

    Snel verder in ieder geval..

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik kan je jammer genoeg niet verder helpen.. Heb bitter weinig inspiratie op dit moment om anderen verder te helpen, sorry! Anders had ik graag een mogelijke piste gegeven om te volgen.. als er mij eens iets te binnen schiet dat misschien zou kunnen passen in het verhaal, laat ik het zeker weten..:)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen