Foto bij Ruzie met Louis

Ik liep met Jack op de parking en had het gevoel dat ik achtervolgd werd.
'Jack?' vroeg ik.
'Ja.' zei hij.
'Ik heb het gevoel dat iemand ons achtervolgd.' zei ik en keek nog eens snel achter me.
'Kom.' zei Jack en sloeg zijn arm over mijn schouder zodat ik dicht tegen hem aan liep.
In de winkel ben ik met een paar meisjes op de foto gegaan en iedereen vroeg hoe het met onze kindjes was en dat maakte mij zo blij.
De volgende dag.
'Yes, vandaag komen ze terug.' zei ik blij.
'Terug onze lieve schattekes dicht bij ons.' zei Dena.
'Ja.' zei ik.
De tijd ging langzaam voorbij en ik probeerde van alles te doen om me bezig te houden.
Om 6 uur hoorde ik een auto parkeren voor de deur. Ik ging naar het raam en daar waren ze. Vrolijk liep ik naar de deur en gaf iedereen een dikke knuffel behalve Louis die negeerde me.
'Wat is er?' vroeg ik.
Louis zei niets en duwde een tijdschrift in mijn handen. Ik begon te lezen. Het ging over mij en Jack blijkbaar had iemand ons gefotografeerd terwijl hij me vast had op de parking van de winkel.
'Je weet toch dat dat roddels zijn.' zei ik.
Maar Louis reageerde niet.
'Liefje komaan!' riep ik.
Ik liep naar binnen onmiddelijk naar boven. Ik was vanalles in een valies aan het gooien tot ik 2 handen op mijn heupen voelde.
'Hey wat ga je doen?' vroeg Harry.
'Weg.' zei ik.
Harry keek me vragend aan.
'Ik heb hem een hele week zo hard gemist ik heb niet anders gedaan dan aan hem gedacht. En nu door een roddelboekje denkt hij dat ik iets me Jack heb ofzo.' zei ik.
'Hij is geschrokken.' zei hij.
'Geschrokken? Ik ben even hard geschrokken. Ik hou niet van Jack, Harry. Ik hou van Louis en enkel van Louis.' zei ik en barste in tranen uit.
'Dat weet ik.' zei Harry en hij draaide me om zodat hij mij een stevige knuffel kon geven.
'Wat moet ik nu doen?' vroeg ik.
Harry liet me los en keek recht in mijn ogen.
'Oplossen...' zei hij.
'Er valt niets op te lossen want er is niets gebeurd.' zei ik.
'Ik weet van niets.' zei hij.
'Harry je weet toch dat ik nooit Louis zou bedriegen ik zie hem dood graag, ik ben getrouwd met hem en heb 2 prachtige kindjes met hem.' zei ik.
'Jess praat met hem.' zei hij.
'Ok, wil jij hem vragen om naar boven te komen?' vroeg ik.
'Tuurlijk.' zei hij, hij gaf me nog een stevige knuffel en ging dan naar beneden. Ik hoorde voetstappen op de trap. Ik keek op en zag Louis staan in de deuropening. Ik bleef op bed zitten en Louis leunde tegen de muur.
'Liefje je weet toch dat ik je nooit zou bedriegen.' zei ik nog rustig.
'Wat betekent die foto dan?' vroeg hij.
'Vrienden!' riep ik. 'Ik knuffel en kus zoveel met Harry, Niall, Zayn en Liam.' zei ik.
'Ik vertrouwde je.' zei hij.
'Godverdomme Louis. Het was op de parking van de winkel ik was met hem gegaan en we liepen gewoon naast elkaar. Ik had het gevoel dat we achtervolgd werden en ik zei het tegen Jack. Hij deed gewoon zijn arm over me en dat was het.' zei ik en probeerde me rustig te houden.
'Jaja.' zei hij.
'Nu ist genoeg!' schreeuwde ik en ik gaf Louis een slag op zijn kaak.

Neem eens een kijkje op mijn nieuwe story en mss een abo? :) http://www.quizlet.nl/stories/110850/the-never-ending-story-louis-tomlinson/

Reageer (1)

  • HaZaLiLoNi

    Da moest je niet doen...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen