Foto bij Cinema

'Wat is er meid?' vroeg ik.
'Buikpijn.' zei ze wenend.
'Kom.' zei ik en nam Noa uit haar bedje en nam haar mee naar beneden. Ik gaf haar een lepeltje siroop en legde haar op mijn schoot in de zetel.
Ik zette de tv aan maar mijn ogen vielen al snel toe. Ik werd terug wakker toen iemand me een kusje gaf.
'Hmmmmmm.' zei ik.
'Goed geslapen liefje?' vroeg Louis.
'Ja een beetje, waar is Noa?' vroeg ik.
'Aan het spelen met haar broertje.' zei hij.
'Hoe laat is het?' vroeg ik.
'Al half 12.' zei Louis.
'Echt?' vroeg ik verbaasd.
'Ja slaapkop.' zei hij.
'Sorry kwas moe.' zei ik.
'Harry is er.' zei Noa blij toen ze de bel hoorde.
De jongens samen met Dena en Danielle kwamen binnen.
'Slaapkop.' zei Niall toen hij me zag liggen.
'Ja.' zei ik lachend.
'Jongens willen jullie even op de kindjes letten ik en Jess gaan ons gaan douchen.' zei Louis.
'Samen?' vroeg Harry.
'Ja tuurlijk je denkt toch niet dat we ons apart douchen.' zei ik en sprong in Louis armen.
'En wanneer gaan we dan eten?' vroeg Niall.
'Het moet nog ongeveer een uurtje in de over.' zei Louis.
'Ok.' zei Niall.
'De kindjes zijn in de speelkamer.' zei ik en Louis trok me mee naar boven.
We poetsten onze tanden en kleedden ons uit. We stapten in de douche en ik begon Louis te kussen. Hij zakte op zijn knieën en begon mijn clitoris te likken. Ik begon te kreunen en hij stopte toen hij merkte dat ik bijna kwam. Daarna begon ik hem te verwennen en begon hem af te trekken en likte af en toe aan zijn eikel en ik stopte net op tijd. We begonnen te tongzoenen en hij duwde me tegen de muur en kwam met een stoot in me. We begonnen allebei te kreunen en kwamen samen klaar. We wasten ons snel en droogden ons af.
'Shit mijn kleren liggen nog in de slaapkamer.' zei ik.
'Ga ze halen er is toch niemand boven.' zei Louis.
'Ok.' zei ik en liep naakt op de gang naar de slaapkamer toen Harry om de hoek kwam.
'Wow.' zei Harry.
Ik verschoot en deed snel mijn handen voor mijn borsten en vagina.
'Ik kwam gewoon zeggen dat het eten klaar is.' zei hij.
'Ok, we zijn bijna klaar.' zei ik en lachte en ging dan naar de slaapkamer. Ik nam mijn kleren en deed ze aan in de slaapkamer. Toen ik beneden kwam zat iedereen al aan tafel te eten. Ik wreef in Harry zijn krullen en zette me erbij en begon te eten.
'En wat gaan we doen vandaag?' vroeg ik.
'Toy story speelt opnieuw in de cinema voor Noa.' zei Liam.
'Voor Noa of voor Liam?' vroeg Zayn en Liam begon te lachen.
'Ja voor Noa is dat wel leuk maar dan kan Tommy niet mee.' zei ik.
'Ow ja euh mijn mama past wel op hem.' zei Harry.
'Zeker?' vroeg ik.
'Ze doet niets liever.' zei Harry.
'Ok, liefje bestel jij de tickets op de computer dan bel ik Jack.' zei ik.
'Jess?' vroeg Dena.
'Ja.' zei ik.
'Ik heb besloten om bij jou te blijven, kunnen we samen ook een beetje de trouw regelen.' zei ze.
'Echt? Yes!' zei ik blij en gaf haar een dikke knuffel.
'Ik bel wel nog even Jack voor de zekerheid.' zei ik en nam mijn gsm.

Reageer (1)

  • HaZaLiLoNi

    Pahahahaha Harry!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen