Foto bij Hoofdstuk 48

Hallotjes!
Ik ben super vrolijk en dat komt door dit verhaal!
Het volgende hoofdstukje is een begin van de bruiloft!
Dat is zo leuk om te schrijven!
Het volgende stukje is ongeveer 1500 woorden. Lekker lang dus!

girlicious:
NIET OP JE NAGELS BIJTEN!
Mijn vriendin bijt ook op haar nagels en ze wilt graag dat ik haar nagels een keer doe maar dan moet zij ze eerst laten groeien en niet bijten.
Oh, als je wilt weten wat ik allemaal met mijn nagels doe, dan moet je even bij mijn foto's kijken.

xlovelyxx:
Ja ik heb nog meer hobby's hoor:
-Verhalen schrijven :$
-Tekenen
- Ik train nu één keer per week (zonder gym erbij) en ik wil meer gaan trainen. Ik doe karate en ik ben nu bruine band. Dus nog even dan kan ik op voor zwart. Ik heb daar echt heel veel zin in!
- Kletsen. Ik kan niet zonder praten. Als ik een dag niet zou kunnen praten, dan zou ik echt gek worden.
- Shoppen :D maar ik denk dat veel meisjes dat leuk vinden.

Verder heb ik geen hobby's meer, maar ik denk dat ik daar ook geen tijd voor zou hebben. Ik zit nu in de vierde van het atheneum en dat is best zwaar. Daar moet ik ook veel tijd in steken. :(

Ik hoop dat jullie dit stukje leuk gaan vinden en zin hebben in de volgende!

Xx,
Storiesxx3

ps: Als je iets van me wilt weten, kan je dat altijd vragen!

Peter en ik lopen Peter’s kamer in en ik laat me op zijn bed vallen. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en zie dat ik een sms’je van Gwen heb.

Hé zussie,
Nog bedankt voor gisteren.
Het was geweldig!
Oh en nog bedankt dat ik in jou bed kan slapen.
Beloof me wel dat je vanavond geen gekke dingen gaat doen met Peter.
Als ik der achter kom hè. Dan moet je echt oppassen!
Nee hoor, grapje.
Ilja is nu een film aan het uitkiezen, die we zo gaan kijken.
Na de film ga ik echt slapen, want ik ben echt super zenuwachtig voor morgen.
Morgen ga ik trouwen! HELP!
Hoe laat kom jij morgen om mij te helpen?
X-jes Gwen
.

Ik lach even om het sms’je van Gwen. Echt hoor, ze is echt super zenuwachtig. Je kan het aan alles merken. Peter kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan en ik lach weer. “Gwen”zeg ik. “Ze is een beetje zenuwachtig voor morgen.” “Dat zou ik ook zijn hoor.”

Hé sis,
Ik kom morgen om 10 uur, want de bruiloft begint om 2 uur dus dat moeten we wel halen.
Heb jij alles meegenomen naar Ilja of moeten we nog iets ophalen?
Xx,
Aimee.


Uhm, ik heb alles mee.
Onze jurkjes liggen in de woonkamer.
Mijn jurk paste nergens anders :$.
Hij is een beetje groot, maar je zou dat morgen wel zien.
Ik ga nu film kijken, ik zie je morgen wel om 10 uur.
Alvast welterusten.
X-jes Gwen.


Jij ook welterusten.
Droom fijn.
En niet te zenuwachtig zijn!
Morgen word de beste dag van je leven!
Xx,
Aimee.


Ik verzend het berichtje en Peter trekt mijn mobiel gelijk uit mijn handen. “Hé”zeg ik verontwaardig. “Dat ding gaat even weg.” Peter legt mijn mobiel op zijn nachtkastje en draait zich dan weer om naar mij. “Waarom?” “Omdat je nu even van mij bent en niet van je mobiel.” “Dat is zo gemeen. Ik ben niet van mijn mobiel.” “Oh nee. Je hebt nog niet eens gemerkt dat ik mijn shirt uit heb gedaan.” Mijn ogen glijden over Peter’s lichaam en merk nu pas dat hij geen shirt aan heeft. “Oeps”zeg ik zacht. “Dat bedoel ik dus.” Peter gaat op zijn zij, op bed liggen en kijkt me aan. Ik draai mijn hoofd en kijk hem nu ook aan. “Sorry”zeg ik. “Sorry? Denk je dat ik nu al met je klaar ben?” Peter gaat op me zitten met zijn knieën aan elk één kant van mijn lichaam. “Peter ga van me af”zeg ik lachend. “Nee, want ik zou je vanavond toch gaan verwennen.” “Ja, nu je het zegt. Dat ging je doen ja. Nou waarom ben je nog niet begonnen”zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. “Stelletje ongeduld.” Ik bijt op mijn lip en Peter gaat boven mij hangen. Hij drukt zijn lippen in mijn nek en laat zijn handen over mijn lichaam glijden. Peter pakt met zijn handen mijn jurkje vast en trekt hem langzaam naar boven. Langzaam gaat mijn jurkje uit en lig ik in mijn lingerie op bed. Ik trek Peter’s broek langzaam uit en laat die op de grond vallen. Peter zoent me en zijn tong speelt met de mijne. Wat is Peter van plan met mij? Peter laat zijn handen over mijn lichaam heen glijden. Eerst tussen mijn borsten, maar ik heb mijn bh wel nog steeds aan, dan over mijn buik en vervolgens gaat Peter met zijn hand even over mijn slipje heen. Hij is me echt aan het pesten. Ik druk mijn lippen in Peter’s nek en druk ze daarna op zijn sleutelbeen. “Aimee, stop daarmee.” Peter kijkt me even aan en ik bijt speels op mijn lip. Peter draait me om zodat ik op mijn buik lig, maar hij zit nog steeds op mij. Zijn lippen zitten weer in mijn nek en mijn bh gaat open. Peter pakt mijn slipje van achter vast en trekt die ene beetje omhoog. Hij laat hem los en ik voel een kleine pats op mijn kont. Wat wilt hij nou? “Lieverd. Wat ben je van plan? Als je het wilt doen, dan moet mijn slipje wel uit.” “Nee, we gaan het niet doen vanavond. Je hebt mij vorige keer ook zitten sarren. Het is nu pay back time, lieverd.”

Reageer (2)

  • Girlicious

    ik probeer het zo, ik doe zooo erg me best om te stoppen met nagels bijten maar het lukt me gewoon niet(huil)(huil)
    en dan ben ik ook nog is jaloers op aimee want zij heeft een leuk en lief vriendje (en wat voor 1!) en ikke niet(huil)
    nu ben ik verdrietig, misschien dat een volgend hoofdstukje me opvrolijkt?? *hint*

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Hahaha!!
    Leuke hobby's!! Suc6 met je zwarte band!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen