Foto bij 85.

MONDAY 14 OCTOBER

Elena Johnson

'El!' Ik keek op bij het horen van mijn bijnaam. Aiden kwam met een grijns op zijn gezicht naar me toelopen. Ik stond op en gaf hem een kus op zijn wang. 'Aiden, wat goed om jou weer eens te zien,' lachte ik. Ik ging weer zitten en Aiden ging in de stoel tegenover me zitten. 'Vertel! Hoe gaat het?' vroeg Aiden enthousiast. Ik glimlachte. 'Het gaat goed. Ik ga graag naar mijn werk, mede dankzij Lauren. Louis heeft het druk, maar we zien elkaar vaak zat, zeker nu hij net terug is van zijn tour. Nate is gezond geboren en groeit als een kool. Hij lijkt zo erg op Louis. Je moet hem binnenkort echt een keer op komen zoeken,' glimlachte ik. 'Dat zal ik zeker doen. En dan neem ik Lauren mee, want volgens mij is die ook ontzettend benieuwd naar Nate,' zei Aiden. Ik glimlachte. De serveerster kwam aanlpoen en vroeg aan Aiden wat hij wilde drinken. Hij bestelde en cola en de serveerster verdween weer. 'Maar hoe gaat het met jou?' vroeg ik de man tegenover me. 'Goed. Lauren en ik worden steeds serieuzer. Het gaat goed met werk. Het enige minpunt is dat ik zo weinig contact heb met jou en met de jongens. Dat mis is toch wel,' gaf hij eerlijk toe. 'De volgende keer als we iets met de groep gaan doen, zal ik je ook mee vragen,' beloofde ik hem. De serveerster kwam weer aanlopen en gaf hem zijn cola. Toen de serveerster weer weg was keek Aiden me weer aan. 'Zeg eens eerlijk, hoe is het om een beroemde vriend te hebben?' vroeg Aiden me. Ik haalde mijn schouders op. 'Je hebt heel het verhaal met Gaby meegekregen. Dat is zeker een nadeel, stalkende fans. Verder zie ik overal waar ik ben paparazzi verstopte achter bomen, om zogenaamd onopvallend foto's van mij te maken. Ze verzinnen allerlei verhalen over me, waar niks van waar is. Gelukkig weet Louis dat, dus dat maakt het minder erg. En Louis is natuurlijk veel en onregelmatig weg, wat ik toch wel het grootste nadeel vind. Maar hij is zo gelukkig, en daar doe ik het allemaal voor,' glimlachte ik. Aiden had ook een grijns op zijn gezicht liggen. 'Volgens mij moet je wel echt een sterke relatie hebben om zoiets te overleven. Ik heb echt diep respect voor jullie als jullie samen oud worden. Welk showbizz koppel lukt dat nu? Dat zie je tegenwoordig nooit meer,' zei Aiden. 'Nou, dan zullen Lou en ik daar eens verandering in gaan maken,' lachte ik. 'Ik gun het jullie van harte, en daarnaast lijkt het me veel beter voor Nate om op te groeien bij ouders die van elkaar houden, in plaats van week in week uit te moeten verhuizen tussen pappa en mamma.' 'Dat zou ik hem echt niet aan willen doen,' deelde ik Aidens mening.
Zo praatte we de hele middag nog door over van alles en nog wat. Het gesprek werd onderbroken toen ik werd gebeld: Louis. Nadat ik me verontschuldigd had tegenover Aiden, nam ik op. 'Hey Lou,' zei ik met een glimlach op mijn lippen. 'Hey babe. Er is iets met Nate. Hij blijft maar huilen. Ik krijg hem echt niet stil. Volgens mij heeft hij echt ergens last van. Kun je alsjeblieft naar huis komen, dan gaan we naar het ziekenhuis...'

Hi lovely's. Zoals beloofd een stukje. Mijn eerste tentamen ging -voor de verandering- goed (: Hopen dat de rest ook zo gaat! X

Reageer (3)

  • xMissMarije

    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    poepluier misschien lou? of hij krijgt zn eerste tandjes (:

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    NEEEEEEEEEEEEEHHHHHHH!!!! ARME NATE! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen