Foto bij 2.

Ja mensen ik weet dat Leonie eigenlijk nog geen 17 kan zijn , maar wiskunde is nu ook niet m'n beste vak en het is tenslotte maar een verhaal x
veel leesplezier en klik die kudoknop hij houdt van aardappels !


Ik ga het kort en bondig houden: VERMOORD DIE KUDO KNOP hahaha d: please? *pupyface*

Greetzzz DreamerAxie

zayn malik


07:00 het irritante geluid klonk in m'n oren. Ik gaf een klop op mijn dagelijkse martelding en stond op met hevige hoofpijn , stom alarm.
Ik liep naar de spiegel en bekeek mijn haar goed ik wreef er wat door en het lag helemaal in de war.
Mijn kamer was in het donkerblauw, met één muur in het wit geschilderd.
Mijn kamer was een echte vuilnisbelt. Hoe meer mama erover zaagde, hoe meer ik liet op de grond liggen.
Misschien tijd om weer eens wat kleur in te brengen dacht ik in mezelf.
1 uur later

Tevreden loop ik de badkamer uit , casual look en een stuk van m'n kuif blond gekleurt en een lekker geurtje op. Klaar om de dag echt te beginnen.
'Weer dat Pipi-kleur in je haar gedaan? vraagt mijn moeder wanneer ik beneden aangekomen ben.
Chagrijnig liep ik haar voorbij.
Het was maar een grapje hoor.. zei ze verbaasd terug.
Ik antwoorde niet, ik had genoeg van dit soort commentaar. Pissig ging ik in de zetel zitten en zette spongebob op. Ja ik kijk nog steeds spongebob, get over it.
Vanavond is het familiefeest he, niet vergeten herrinerde m'n moeder me.
Ja, ook dat nog dat stom familiefeest, moest ik mijn stomme truttige nichtjes weer zien.
Ik maak mijn ontbijtje, coco pops time.
Ik at vlug. Hoe vlugger ik weer naar mijn kamer kon, hoe liever.
Wil je achter melk gaan? vroeg mama. Hef je kont op en ga naar de winkel dacht ik. Maar ik besloot om toch te gaan. Een beetje frisse lucht kan nooit kwaad. dacht ik een beetje nijdig. Ja, ja, ik ga wel zei ik. Ik pakte het geld uit mama's handen en ging naar buiten. Mijn jas deed ik niet aan.
Het was toch 20°C.
Ik liep traag naar de winkel. De winkel was tien minuutjes lopen.
Na tien minuten bereikte ik de winkel eindelijk.
Ik liep op een snel tempo naar de zuivelafdeling. Onderweg botste ik tegen iemand. Het was gelijk de tijd om tegen mensen te lopen.
Jong, kan je niet uitkijken? Blinde olifant! riep ik.
Een paar mensen keken om.
Oooh, kijk wie we hier hebben, het jongetje dat het in z'n broek doet als hij in een rollercoaster zit!
Oh, nee, niet die trut! dacht ik.
Ik heb nu niet je stom gezaag nodig, ik heb al genoeg aan m'n hoofd. zei ik bot.
Zonder nog iets te zeggen liep ik door.
Een paar minuten later stond ik met een pak melk aan de kassa.
Ik zag dat die trut achter me stond. Ik besloot om niets meer te zeggen. Het was al zo'n stomme dag.
Nadat ik had afgerekend, ging ik naar buiten, op weg naar huis.
Op de terugweg liep ik heel traag, genietend van de zon die langs mijn huid streek.
Toen ik thuis was, zette ik de melk in de frigo en liep naar mijn kamer.
De bel gaat, ik trek nog snel mijn kostuum aan. Mijn nonkel, 4 nichtjes en tante staan beneden op me te wachten.
Ooh wat is mijn kleine jongen zo gegroeid! zei m'n tante met een hoge stem.
Ik rolde met m'n ogen en ging weer eens chagrijnig in de zetel zitten.
Zayn alsjeblieft! doe niet zo arrogant en kom goeiedag zeggen! riep mijn moeder kwaad.
Zuchtend stond ik recht en verliet een kreun toen ik mijn rug hoorde kraken.
Neefje Zayn is een pépé aan het worden riep mijn 4-jarig nichtje, Anaïs geschrokken.
Ik moest hard lachen en gaf een kus op haar wang.
Ik schudde de hand van m'n nonkel en tante en mijn vader kwam de trap af.
Dat is lang geleden! zei mijn vader op zo'n babystemmetje. Ik rolde met mijn ogen.
Zaynie paardje rijden! riep Anaïs vertederend. Ik had een echte zwak voor haar.
Met Elena (10 jaar), Hadische (13 jaar) en Mirena (16 jaar) kwam ik niet overeen. Ze waren zo'n tutjes.
Ik zakte door mijn knieën. Anaïs sprong op mijn rug. Ik viel bijna voorover, zo hard sprong ze op mijn rug.
Ju paardje, ju ju! kirde Anaïs. Ik liep een paar rondjes rond de tafel als een paard. Anaïs kirde van plezier.
Paardje is een beetje moe. zei ik op een kinderlijke manier.
Oooooh, nee! zei Anaïs teleurgesteld.
Straks is paardje weer beter. zei ik.
Juuuuuuuj! tierde ze in mijn oor.
Pijnlijk wreef ik over mijn oor.
Kom we gaan eten. zei mama.
Ik ging naar de tafel, en ging zitten. Anaïs zat links van me en Mirena rechts.
Na het eten bijgepraat te hadden, speelden ik en Anaïs terug paardje.
Na tien rondjes kon ik niet meer.
Paardje moet naar de stal. zei ik hijgend.
Oké. zei Anaïs slaperig.
Kom we gaan naar huis. zei mijn tante.
Op Mirena's gezicht zag ik opluchting. Ze haatte me, waarom dat wist ik niet. Ach ja, veel kon het me niet schelen.
Nadat we afscheid hadden genomen, ging ik naar boven om een douche te pakken.
Na een halfuur droogde ik me af. Ik liep naakt naar mijn kamer.
Ik pakte een onderbroek uit mijn kleerkast en deed hem aan.
Het was ondertussen al elf uur. Moe was ik niet, maar ik ging toch al slapen.
Ik smeet al de dingen die op mijn bed lagen op de grond en deed mijn rolluik naar benenden.
Ik liet me met een zucht vallen op mijn bed. Morgen de eerst dag van dat adventure-kamp.
Met een zucht viel ik in slaap.

Reageer (5)

  • JustShy

    wat een mooie plaatje XD

    1 decennium geleden
  • xDelphine

    juuj paardje juuj, sneller sneller volgende stuk.

    1 decennium geleden
  • Payno

    Omg! Die gif van Zayn x___x
    x

    1 decennium geleden
  • Tanith

    Super leukk :)
    Alleen zou je met van die "...." kunnen schrijven? Dat leets fijner ;$
    Vet goed X

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    YAAAAAAAAAAY :D KUDOOOOO (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen