Foto bij Australië

Louis legde zijn hoofd op mijn schouder.
'Wat is er?' Vroeg ik.
'We moeten van maandag tot vrijdag naar Australië voor een paar optredens en interviews.' Zei hij.
'Dat is toch fantastisch en na je optredens doen we daar leuke dingen met de kindjes.' Zei ik.
'Je mag niet direct op een vliegtuig van de dokter.' Zei hij.
'Wat?' Vroeg ik verbaasd.
'Zolang je die medicatie neemt, ik weet ook niet waarom.' Zei hij.
'Nog ongeveer een maand dus.' Zei ik.
'Ja.' Zei Louis.
'Dan blijf ik hier met de kindjes.' Zei ik en Louis schoot recht en keek naar me.
'Een hele week alleen?' Vroeg hij.
'Ja, er kan toch niets gebeuren.' Zei ik.
'Dat dachten we de vorige keer ook en toen was ik amper 3 dagen weg weet je nog Simon.' Zei Louis.
Ik begon terug te denken aan wat er toen gebeurd was en kreeg verschillende beelden in mijn hoofd.
'Sorry liefje sorry dat ik je daaraan doe terug denken.' Zei hij en nam mijn hoofd in zijn handen.
'Misschien is het wel goed dat ik eraan terug denk.' Zei ik.
'Waarom?' Vroeg Louis.
'Jack. Ken je hem nog? Die agent die ons gered had misschien kan ik hem bellen om hier een oogje in het zeil te houden als je weg bent, dan ben jij gerust.' Zei ik.
'Heb je zijn nummer?' Vroeg Louis.
'Ja, hij had me dat gegeven. Ik bel hem morgen.' Zei ik.
'Ok.' Zei Louis.
'En nu mee naar binnen.' Zei ik en nam zijn hand en trok hem mee naar binnen maar voor ik het wist lag ik op de grond in het gras. Louis kwam naast me liggen en wreef door mijn haar.
'Je bent zo mooi.' Zei hij.
'Jij ook.' Zei ik.
'Ik hou van jou.' Zei ik.
'Ik.....' Zei Louis.
'Sssssssst.' Onderbreekte ik hem en legde mijn vinger op zijn lippen en ik ging op hem zitten.
'Ik weet het.' Zei ik en drukte mijn lippen stevig op de zijne. Ik ging met mijn hoofd op zijn borstkas liggen en we keken samen naar de mooie sterrenhemel.
'Zie hoe lief, na al die jaartjes nog steeds zo verliefd.' Zei Niall.
'Ja.' Zei Harry.
'De kindjes slapen en de meeste zijn naar huis. Komen jullie naar binnen?' Vroeg Niall.
'Ja.' Zei ik en we gingen alle 4 naar binnen. We gingen met z'n allen in de zetel zitten.
'Mis je Perrie?' Vroeg ik aan Zayn.
'Ja.' Zei Zayn.
'Kom eens hier.' Zei ik en gaf Zayn een dikke knuffel.
'Jess, we gaan naar huis.' Zei Dena.
'Doen we iets samen dit weekend?' Vroeg ik.
'Ja, tot morgen.' Zei Dena en gaf me een dikke knuffel.
'Tot morgen.' Zei ik en gaf ook Niall een knuffel.
Een halfuurtje later ging de rest ook naar huis. Ik lag met Louis in bed te slapen toen ik plots wakker werd van Noa die huilde.
'Wat is er?' Vroeg Louis.
'Noa weent.' Zei ik.
'Moet ik gaan?' Vroeg hij.
'Nee ik ga wel, hoe laat is het?' Vroeg ik.
'Bijna half 3.' Zei hij.
Ik rekte me uit en ging naar Noa haar kamer.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    There is somthing wrong...

    1 decennium geleden
  • misslola

    Ze zijn zo lief samen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen