Bianca Hoogendijk.
Mijn blik dwaalt even af naar Jason. ‘Dankje’ antwoord ik wat afwezig. Ik kijk op en knik ten slotte ‘Ja leuk’is mijn vlugge reactie. ‘Geloof me overvallen doe je niet zo zenuwachtig ’grijns ik tegen hem uit. ‘Ik bijt niet hoor’ Ik glimlach even weer. Rustig stap ik dichter naar hem toe. Jason gooit niet totdat Viktor weg is dus als ik achter hem aan kan sjezen naar binnen dan raakt hij me niet. Rustig bekijk ik het gezicht van Viktor. Zijn ogen vallen me het meest op en zijn witte tanden. Meteen schiet er door me heen of hij ze gebleekt heeft of dat het gewoon zijn eigen tanden zijn die hij goed onderhouden heeft. Viktor lijkt me een persoon die om zijn uiterlijk geeft wat maar goed is ook want zo'n iemand als Jason is niets. De zon brand fel op mijn lichaam/kleding waardoor ik begin te zweten. Nigel komt rustig aangelopen en meteen blijft hij staan met de vlaggen 'Ga je aan de haal met een jood'is zijn reactie richting mij. Jason staat meteen op. De emmer met water dat voor mij bedoeld is vliegt nu over hem heen. Nigel staa geschrokken te kijken en druipt af. Mijn blik vliegt terug naar Viktor 'Mijn excuus..sommige aanhangers van Vitesse zijn minder blij met Ajax zijn overwinning' Ik glimlach vlug.



Lasse Schöne:
Ik schud vlug mijn hoofd. 'Oke,na veel succes' Die jongen daarnet was haar vriendje daar was geen discussie over mogelijk. 'Doei' Ik liep van haar weg terwijl ik even zuchtte. Alle leuke dames waren altijd bezet. Zonder er egt over na te denken grijp ik Viktor bij zijn pols. 'Kom anders is de bus straks weg zonder zijn sterspelers'grijns ik uit. Ik trek Viktor mee zonder hem te vragen of hij klaar was met die steward. Het is trouwens ook geen meisje voor hem,ze heeft een veelste grote mond. 'Kom vicki' grijns ik naar Viktor uit. Ik loop richting de kleedkamer en rustig kleed ik me om. Thuis douche ik me wel,hier heb ik daar even geen zin in. Ik trek mijn jas aan en duw mijn schoenen aan. Het is een rare combinatie maar mijn schoenen gaan altijd als laatste.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen