Amelia van Gaal
Ik kijk naar Jason die op het punt staat om een emmer water over het hoofd van Bianca te gooien. Ik frons en glimlach tegelijkertijd. Jason is mijn neef, maar hij is nog steeds een kleuter. Ik kijk naar de speler en steek mijn hand uit. ‘Amelia van Gaal, aangenaam.’ Ik schrik van een hand op mijn schouder. ‘Jezus, Marco, je laat me schrikken!’ Ik kijk hem aan. ‘Sorry Ams, maar ik wilde vragen of je vanavond een hapje mee-eet. Ik denk na. ‘Ik denk dat dat wel kan? Half acht?’ Vraag ik. Hij knikt. ‘Is goed, dan zie ik je vanavond, oké?’ Hij geeft me een knuffel en verdwijnt naar de kleedkamers. Ams is de bijnaam die Marco me altijd geeft. Ik glimlach en draai me terug naar Lasse. ‘Maar hoe bedoel je een dame zoals ik? En ik werk hier al vier jaar.’ Ik glimlach en draai een paar lokken haar om mijn vinger. Misschien ziet het eruit alsof ik en Marco iets hebben voor hem? Ik kijk hem aan en glimlach onschuldig.

Viktor Fischer
Ik kijk Bianca aan. ‘Nee, ze doen er lang over om zich om te kleden, dus heb ik nog wel even de tijd.’ Ik knik haar toe. ‘Je hebt ontzettend mooie ogen trouwens.’ Klinkt dit niet erg playerig? Ik wil niet zo overkomen, o god nee! ‘Heb je misschien zin om een keertje wat te doen?’ Vraag ik aan haar om te proberen de vorige zin te laten vervagen. Ik leg mijn hand weer in mijn nek, ondanks dat ze hem net heeft weggehaald, leg ik hem uit de zenuwen weer terug. ‘Het hoeft niet hoor, ik wil je niet overvallen natuurlijk!’ Zeg ik in paniek. Zo meteen als ik thuiskom ga ik heerlijk in bad zitten, met een glas sap en een tijdschrift. Ik merk dat mijn gedachten afdwalen en probeer terug te denken aan het gesprek. Nog steeds geen antwoord, heeft ze een vriendje dan? Niet dat ik uit ben op een relatie hoor, maar, het zou leuk zijn…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen