Eindelijk was het vrijdag en mocht ik naar huis. Het was 5 uur en ik wachte op de dokter.
'Goedemiddag Jessica je ziet er goed uit.' Zei de dokter toen hij de kamer binnenkwam.
'Danku, ik ben blij dat ik naar terug naar huis mag.' Zei ik.
'Ja euh je moet nog even wachten tot half 7.' Zei hij.
'Wat?' Vroeg ik.
'Louis heeft gebeld en ik mag je niet laten gaan. Liam komt je halen rond half 7.' Zei hij.
Ik liet me op bed neer vallen.
'Wat moet ik hier nog een uur en een half doen?' Vroeg ik.
'Kijk een beetje tv.' Zei hij.
'Ja, toch bedankt.' Zei ik.
'Ik moet nu gaan nog veel beterschap en tot ziens.' Zei de dokter en gaf me een hand.
'Bedankt.' Zei ik.
Ik nam de afstandsbediening en zapte een beetje maar er was niets op tv. Ik nam een tijdschrift en begon er een beetje in te bladeren. De tijd tikte langzaam voorbij en ik had al zeker 10 keer rond de kamer gelopen. Ik keek opnieuw naar de klok en het was kwart voor 6. Ik keek wat door het raam toen plots de deur open ging. Ik draaide me om en zag een verpleegster staan.
'Jessica? Mocht jij niet naar huis?' Vroeg ze.
'Pas om half 7.' Zei ik.
'Ow, ik wou net het bed opmaken voor een andere patiënt.' Zei ze.
'Kan ik helpen? Ik verveel me dood.' Zei ik.
'Tuurlijk maar dan moet je wel eventjes deze handschoenen aan doen.' Zei ze en gaf me 2 plastieke handschoentjes.
'Ziezo.' Zei de verpleegster toen we klaar waren.
'Ik ga wel even in de wachtkamer wachten.' Zei ik en nam mijn valies en ging in de wachtkamer zitten. Ik keek de hele tijd rond en het leek een eeuwigheid te duren tot dat Liam voor me stond. Ik vloog om zijn nek.
'Eindelijk.' Zei ik blij.
'Sorry.' Zei Liam en we liepen naar de auto.
'Waarom kon ik niet vroeger naar huis?' Vroeg ik.
'Verassing!' Zei Liam.
Ik keek hem aan en hij knipoogde. De hele rit naar huis hebben we gepraat over van alles. Liam nam mijn valies uit de auto en samen stapten we naar de voordeur. Ik ging naar binnen maar het was pikdonker. Ik deed het licht aan en plots...
'Welkom thuis!' Riep iedereen in koor.
Ik begon te lachen en gaf iedereen een dikke knuffel. Ik nam Tommy uit zijn parkje en ging met hem in de zetel zitten en niet veel later kwam Noa naast me zitten.
'Mama is terug voor altijd bij jullie.' Zei ik.
'Samen met papa.' Zei ze.
'Ja.' Zei ik.
Ik keek naar Louis en ik zag dat hij naar buiten ging.
'Niall?' Riep ik.
'Ja?' Vroeg hij en kwam naar me.
'Wil jij Noa en Tommy hun pyjama aandoen en in hun bedje steken?' Vroeg ik.
'Tuurlijk.' Zei Niall en nam Tommy van me over. Ik gaf ze allebei een kusje en liep achter Louis. Ik zag hem op een bankje zitten en ging naast hem zitten.
'Het feestje is binnen ze.' Zei ik maar ik hoorde hem enkel zuchten.

Reageer (3)

  • HaZaLiLoNi

    Tis dat van die fan en de baxter nie?

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Lou? What's wrong?

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    IK HEb HIER EEN SLEChT GEVOEL OVER!!! Ik denk dat Louis nu heel slecht nieuws gaat vertellen... Zxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen