Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • annae

    Zou zeggen niet te lange t tijdssprong of juiste eentje na de zomervakantie dat ze in t examen jaar zitten beginnend met flashbacks wat er die jaren ervoor is gebeurd en er wat drama in zit maar niet ongeloofwaardig veel gewoon hoe t nu was. kwa relatie weet ik t niet echt ligt eraan welke tijdssprong ri examen zou ik t mss uitlaten gaan maar weet t zelf ook niet zo eerlijk gezegd. Wel zou ik t mss leuk vinden om heel soms en Nico pov te hebben gewoon om het beter te begrijpen.
    Zoals je mss al merkt maakt t mij niet zo uit als t maar niet te voorspelbaar wordt enzo
    Hoop dat ik je hier meegeholpen heb en je snel begint.
    Ps als later nog ideeën nodig hebt moet t je t vragen heb nu namelijk niet echt leuke ideeën maar als je bezig bent wel dus dan weet je dat.
    Pps veel succes

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    1. Volgend schooljaar, in ieder geval niet een te grote sprong (:
    2.ja door andere ogen schrijven is leuk, bijv. dor Nico wat hij nou allemaal denkt en wat zijn redenen nou precies zijn.
    3. dat maakt mij opzich niet zo uit. Wel leuk als Tim ook een vriendin krijgt (want hij is gewoon awesome en cute!)
    4. no idea :P


    kan niet wachten xx

    1 decennium geleden
  • Magnus

    1. Na de zomer.
    2. Het lijkt me leuk als er ook door andere mensjes....
    3. Maakt me niet echt uit.
    4. I don't know.

    En voor de rest, SNEL VERDER!!!(H)(H)(H)(H)

    Geweldig verhaal!

    1 decennium geleden
  • Grindelwald

    1: een eindje verder... Misschien gewoon na de zomervakantie, wanneer ze iedereen weer dagelijks gaat zien en zo.
    2: Ik hou eigenlijk niet zo van wisselende perspectieven, maar je schrijft altijd lange hoofdstukken, dus dan is het minder erg, maar meer dan drie vin ik te veel. Het lijkt me ook wel leuk om vanuit Mark of NIco te lezen.
    3: Hmm. Aan de ene kant zijn ze ook maar dertien, maar aangezien Elles en Mark eigenlijk al zo lang om elkaar heen draaien, kan hun relatie vast nog wel aan zijn na de vakantie. Van Iris en Nick weet ik het niet. Misschien dat dat juist later komt, omdat ze elkaar nu minder gaan zien.
    4: Daar ben ik niet echt goed in als het om andermans verhaal gaat :"p

    1 decennium geleden
  • SuperrrLouis

    1 na de zomervakantie?
    2 no idea :P
    3 inderdaad een stelletje met Jop :P
    verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen