Foto bij 1.

Het eesrte stukje!!!! ;D Eerste stukjes zijn meestal niet zo goed d; We hopen dat jullie het leuk vinden en veel kudo's zullen geven (; Enjoy!! ;D

Greets DreamerAxie x
Hey girls ! Hazzasbabeje hier !
na de proloog stonden we al in de top
dus nu ga ik een liedje zingen
IK HOU VAN U IK HOU VAN U IK HOU VAN U
GEEF ONS EEN KUDO
GEEF ONS EEN KUDO

Leonie Wales


Ik liep naar de inschrijvingstafel voor het adventure kamp.
Er stond een tamelijk lange rij. Na een kwartier was het eindelijk mijn beurt.
Je inschrijfingsformulier, zei de mevrouw achter de tafel.
'Die heeft waarschijnlijk te veel citroenen gegeten', dacht ik grinikend in mezelf.
Ik gaf mijn inschrijvingsformulier aan die mevrouw. '
Volgende!' riep citroenvrouw.
Ik liep naar de deur om weg te gaan. Mama zat buiten in de auto te wachten.
Ik pakte mijn iPod en stapte naar buiten. Ik opende Subway Surfers.
Al Subway Surfend stapte ik naar buiten.
Opeens liep ik tegen iemand. '
Ow, sorry!' zei ik. 'Godverdomme, kan je niet uitkijken?! Uilskuiken!' riep de jongen waar ik tegen gelopen was.
Ik keek die jongen aan.
Hij had zwart haar, die met behulp van gel, rechtop stond.
Ik keek in zijn ogen. Hij had van die mooie bruine ogen.
Hij had een zwart leren vest aan, een casual wit T-shirt en een zwarte broek.
Hij zag een beetje een bad boy uit.
Er was iets in hem dat me aantrok. Wat weet ik niet. 'Ga een bril gaan kopen, misschien is je dikke kop dan wat smaller!' schreeuwde hij.
Een paar mensen keken om. Toen was al mijn goede over hem weg als sneeuw voor de zon.
'Ik durf te wedden dat als je je gel uit je haar doet, dat je tien kilo lichter weegt. O, zie ik daar een puist?' zei ik schreeuwend.
Moest hij maar geen zulke dingen over mij zeggen.
Hij werd rood van woede, bijna paars.
'Adem diep in en uit', zei ik. Ik grinikte. Dat was blijkbaar de druppel voor hem
. 'Hou je mond, jij lelijke hoer! ]Kijk in de spiegel, o, wacht, zou ik niet doen.' zei hij bot.
'Pff, waarom niet?' zei ik spottend.
'Anders breken al je spiegels, stap je in een stuk glas, val je achterover met je hoofd tegen het toilet, en komt er een poepende eekhoorn op je zitten. Ik denk niet dat je ouders dat willen.'
'Pas maar op dat je het niet in je broek doet als je in een rollercoaster ga', zei ik terug.
Ik had er genoeg van en liep naar de auto. 'Ja, ja, loop maar weg, lafaard!' schreeuwde hij me achterna.
Zonder me om te kijken stak ik mijn middelvinger op. 'Wat een verwend nest', mompelde ik.
Ik was ondertussen al aangekomen bij de auto. Ik deed de deur open en ging gaan zitten.
Met een harde klap deed ik de deur dicht. 'Wat was er daar wel gebeurd?' vroeg mama. Blijkbaar had ze het allemaal gezien. 'Er was zo'n idioot die tegen me moest lopen en me staan uitschelden', legde ik uit. Mama schudde haar hoofd en startte de auto.
'De jeugd van tegenwoordig', hoorde ik haar mompelen.
Met een zucht trapte ze op de gaspedaal. Ik verlangde zo om die sukkel overmorgen terug te zien
. Niet dus.
Wat hoopte ik zo dat ik nooit met hem moest samenwerken op dat adventure-kamp

Reageer (7)

  • Chasing1D

    Snel verder! (H)

    1 decennium geleden
  • Rinstarzz

    snel verder plz?

    1 decennium geleden
  • Criminality

    Heel raar, maar ik vind Zayn sexy als hij zo kwaad doet...

    1 decennium geleden
  • xDelphine

    snel verder.

    1 decennium geleden
  • Payno

    LEUK!
    Nog een stukje dan maar? :3
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen