Foto bij Hoofdstuk 46

Hallotjes,
Sorry, dat ik al een paar dagen niks geactiveerd heb.
Ik had het zo druk met school.
En als ik tijd had om iets te activeren, kon ik niet op de site komen :S.

Ik ga van de week weer een voorraadje schrijven, want ik ben alweer door mijn voorraadje heen.

Ik hoop dat jullie dit stukje leuk vinden.

Xx,
Storiesxx3

Ik open mij ogen en zie Peter naast me liggen. Wat ben ik blij dat ik mezelf nu zijn vriendin kan noemen. Mijn ogen vallen op de klok en ik zie dat het al één uur ’s middags is. Shit! Ik moet nog van alles doen voor het vrijgezellenfeestje van Gwen. Misschien heeft Ilja wel alles georganiseerd, ik moet wel helpen. Ik stap snel uit bed maar wel zacht, zodat ik Peter niet wakker maak. Ik heb een shirt van Peter aan en trek die snel uit. Ik hijs me in mijn jurkje en trek dan mijn hakken weer aan. Ik pak een blaadje van Peter’s bureau en schrijf het volgende.

Hé mop,
Sorry dat ik weg ben gegaan maar ik moet nog het één en ander doen voor het vrijgezellenfeestje van Gwen. Ik wilde je niet wakker maken, want je lag zo lief te slapen.
Kan ik trouwens morgen bij jou slapen, zodat Gwen in mijn bed kan slapen?
Ik hoor het wel van je.

Love you,
Aimee.


Ik vouw het briefje dubbel en leg het op de kussen waar ik heb geslapen. Ik druk zacht mijn lippen op Peter’s wang en loop dan de kamer uit. Ik zie Peter’s moeder in de woonkamer zitten en zeg gedag. “Hé meis. Ga je nu al weg?” “Ja, ik moet nog iets doen voor het vrijgezellenfeestje van mijn zus.” “Oh, ga dan maar snel.” “Ja, een fijne dag verder.” “Jij ook meis. Doeg.” “Doeg.” Ik open de deur en loop dan richting mijn huis. Ik merk dat mijn voeten pijn gaan doen. Het is misschien niet zo ver van mijn huis naar die van Peter’s ouders maar op hakken is het geen pretje. Ik doe mijn hakken uit en ga op blote voeten verder. Mijn voeten worden super vies. Ach, wat maakt het uit. Ik moet toch zo douchen. Na een paar minuten kom ik thuis aan. “Aimee”hoor ik Ilja schreeuwen en even later staat ze naast me. “Hoe was het gister?” “Geweldig. Kijk.” Ik steek mijn hand uit en Ilja ziet gelijk mijn ring. “Wow. Die is echt super mooi.” “Dat weet ik.” “Peter is een schatje. Deed Bruno nou maar een keer romantisch.” “Niet zeuren. Jullie hebben alle hoekjes van het huis al gehad.” Ilja wordt rood en kijkt naar haar handen. “Wat heb je geregeld eigenlijk”vraag ik. “Iets. Maak je geen zorgen. Ga douchen en kleed je aan. Het enige wat jij straks moet doen is Gwen ophalen en naar dit adres brengen.” Ilja geeft me een kaartje met een adres erop en ik kijk haar even aan. “Je hebt toch geen gekke dingen georganiseerd hè?” “Vertrouw mij nou maar. Ga nou maar lekker douchen. Ik beloof je, ik heb geen gekke dingen georganiseerd.” “Oké. Ik vertrouw je, maar als je wel iets gekst georganiseerd hebt dan maak ik je af.” “Hoe durf je dat tegen mij te zeggen”zegt Ilja sarcastisch. “Ik doe toch nooit gekke dingen.” Ik kijk Ilja aan en dan schieten we beide in de lach. “Ik ga douchen. Ik zie je zo wel.” Ik loop naar boven. Ik weet zeker dat Ilja iets geks heeft georganiseerd, maar het zou vast en zeker super leuk worden.

Gwen en ik zitten in de auto op weg naar het adres dat Ilja mij gegeven had. “Aim, waar gaan we heen? Wat ben je allemaal van plan? Wat heb je geregeld?” “Dat zie je zo Gwen. Houd nu je mond dicht.” “Ik hoop voor je dat ik niet in iets vies hoef te staan.” “Gwen, houd je mond dicht. Je ziet het straks wel.” “Maar Aimee…” “Gwen. Mond dicht. Nu.” “Oké. Ik zeg al niks meer.” Gwen kijkt naar buiten maar zit irritant met haat voeten te tikken. Oh, wat is Gwen toch irritant als ze zenuwachtig is. Gelukkig zijn we er bijna. Na een paar minuten komen we aan op de plek waar we moeten zijn en Gwen stapt gelijk uit. Ik stap ook uit en samen lopen we naar de deur. Gwen opent de deur en gelijk staat ze stil. Haar mond staat open en ik begin hard te lachen. Ik zie allemaal vriendinnen van Gwen staan. Ook zijn er familieleden van mij en Gwen. Ilja staat vooraan en rent naar Gwen toe. Ze geeft Gwen een dikke knuffel en komt dan naar mij toegelopen. Vriendinnen van Gwen lopen naar haar toe en Gwen begint met ze te praten. Ik kijk Ilja aan en ze kijkt mij met een grote glimlach aan. “Hoe was Gwen net?” “Super irritant. Ik hoop echt dat ze maar één keer in haar leven gaat trouwen. Ik heb dus echt geen zin om zoiets nog een keer te moeten doen.” “Dan organiseren wij het niet, dan moeten haar vriendinnen dat doen. Ik ga je zus even een hartverzakking geven. Beloof me dat je straks keihard gaat lachen.” “Belooft.” Ilja loopt weg en pakt een microfoon. “Mag ik iets zeggen”zegt Ilja zacht maar niemand reageert erop. “Hé”schreeuwt ze door de microfoon en dan let iedereen opeens wel op. “Dank je. Gwen ik heb een verrassing voor je. Zou je op het podium willen komen en op deze stoel komen zitten?” Gwen is een beetje verbaast maar loopt toch naar Ilja toe. Gwen stapt het podium op en gaat op de stoel zitten. Gwen heeft een grote glimlach op haar gezicht staan maar kijkt ook een beetje verbaasd. “Ik hoop voor je dat Mike niet boos wordt. Als hij dat wel wordt, dan geef je mij maar de schuld. Hier is jou cadeautje voor vanavond.” Er komt een jongen naar binnen gelopen. Hij heeft een pak aan en loopt richting het podium. Wow, die is knap. Gwen wordt super rood en kijkt om zich heen. “Geniet ervan”zegt Ilja en stapt van het podium af. De muziek gaat aan en de jongen begint met dansen. Hij doet zijn jasje uit en doet die over de schouders van Gwen. Dan doet hij zijn shirt uit en gooit die richting Ilja. Er verschijnt een sixpack en ik smelt bijna weg. Wow, die jongen is zo knap. Oké Peter is knapper maar toch. Peter zou het vast niet erg vinden als ik nu even naar deze jongen kijk. Dat mag vast wel. Langzaam doet de jongen zijn broek uit en staat hij is een string. Hij gaat bij Gwen op schoot zitten en pakt haar handen vast. Langzaam laat hij haar handen over zijn lichaam heen glijden en ik schiet in de lach. Gwen is rood maar lijkt ervan te genieten. Gwen heeft nu gewoon haar eigen stripper. Ik wist dat Ilja gek is maar dit is echt geweldig. Door Ilja heeft Gwen de beste vrijgezellenfeest ever.

Reageer (2)

  • xSmallx

    Hhaahaa, wat moet Gwen wel niet denken?!?!
    Leukkk!!

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    wauw die jongen is zeker knap, maar toch blijft peter mijn favoriet!
    snel verder?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen