Foto bij ``206``

kijk dan hoe jonge ze nog waren!!!! ^^^^^^ *gross sobbing!!*

“dus, wat was er nauw gebeurt?” Bobby was beneden gekomen en wil het gelijk allemaal weten voordat hij zou eten. Ik strijk door mijn haar en kijk naar mijn kopje. Dean en Sam kijken tussen mij en bobby voor ik iets zeg. “Chris wilde me helpen en toen kwam die godin. Blijkbaar had ze me al heel lang op het oog en dit was gewoon de tijd die ze had uitgekozen voordat Chris me verder hielp. Dus ze kwam binnen, viel Chris aan omdat hij me wilde beschermen. Later nam ze me mee en wilde ze me een jong meisje vermoorden” ik bijt op mijn kaken als ik er aan terug denk. “ik kon het niet en ze viel me aan met een mes dat vergiftigd bleek te zijn. Ik trok het uit me en vermoorden haar. Toen ik wakker werd lag ik op de bank van het motel en later op de achterbank van de impala.” Bobby knikt en begint dan eindelijk aan zijn eten. Er ontstaat al gauw een ongemakkelijke stilte. “kan ik me misschien douche?” Bobby knikt.
“je weet waar het is” ik sta op en mijn blik kruist even die van Sam. Snel loop ik naar boven en stap ik in de douche.

“hoe voel je, je?” ik schuif het douchegordijn een kleinstukje aan de kan en kijk naar Sam. “goed naar omstandigheden” hij knikt. Even blijf ik naar hem kijken. Sam en ik hadden een speciale band. Niet liefde ofzo, niet aan trekkingskracht maar gewoon, iets… Dean begreep het niet, hij zou zelfs nu boos kunnen worden als hij wist dat Sam hier stond terwijl ik me aan het douchen was. Dat doet me aan iets denken. “Sam?” hij kijkt op. “gedraagt Dean zich anders tegenover mij dan tegenover andere vrouwen?” Sam is eventjes stil en hangt tegen de deurpost aan. “ja, heel anders” even knik ik en denk na. “ik denk dat hij zich verantwoordelijk voelt over jou. Ik bedoel hij probeert je wel in bed te praten maar hij zou zichzelf het nooit kwalijk nemen als je ja zou zeggen en er niets van zou menen” even grinnik ik. “Sam!?” we kijken allebei op en zonder zich te bedenken antwoordt Sam al. Dean zou Sam verwonden als hij hem hier zou vinden maar Sam had er blijkbaar geen moeite mee. “wat doe je hi-?“ Dean kijkt me even aan en trekt Sam uit de deuropening. “gast! Ze staat te douchen!” Sam haalt zijn schouders op en loopt weg. “Dean ik vind het niet erg als je binnen komt hoor, voor je buiten blijft wachten op me” de deur gaat open en ik schuif het douchegordijn verder dicht en doe het water uit. “fuck handdoek…” voor ik maar verder kan denken steekt Dean zijn hand in de douche en heeft hij een handdoek vast. Ik pak hem aan en glimlach zacht. “bedank Dean” ik droog me snel aan en doe mijn ondergoed – dat wel dichtbij lag- aan en stap uit de douche. Dean en ik kijken elkaar eventjes aan voordat hij weg loopt en me privacy geeft.

Reageer (3)

  • Strawhat

    Hahahaha,

    Snel verderrr (K)

    1 decennium geleden
  • GumpyGirl

    Yeeeey snel verder

    1 decennium geleden
  • koekiexkaner

    haha verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen