Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • FlyingMinds

    Jeaj weer een nieuw hoofdstukje!
    Ik moest ff denken hoe het ook weer allemaal zat, mr ik weet t weer :)
    En nu ben ik echt heel erg benieuwd wat r nou met mark is, of is ie gewoon verlegen?
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • SuperrrLouis

    verder?

    1 decennium geleden
  • Magnus

    Ahh, je maakt me zzzzzzzzzuper nieuwsgierig, wat is er nou met Mark?

    Geweldig hoofdstuk!<333

    SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Quies

    goed hoofdstukje :)

    1 decennium geleden
  • Stage

    ahw, echt heel mooi geschreven en JJJJJJEEEEEEES EEN NIEUW HOOFDSTUKJE!!!!! Nu ben ik de rest van de dag hyper, let maar op, we hebben eerste uur vrij, was eerst naar school gegaan en ben nu weer thuis, zo blij dat ik nog even hierheen gefietst ben!!!!

    Weetje dat ik dat altijd heb, met verhalen uit mijn lijstje, ik ga aan ze twijfelen als ze lang niet posten maar 1 zo'n stukje maakt het weer helemaal goed! Ik dacht eerst dat het verhaal saaier ging worden als Mark's mening eindelijk bekend was maar jij maakt er altijd weer iets superleuks van! SNEL VERDER, SNEL VERDER, SNEL VERDUUUUUUUUHR!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen