Foto bij 81.

SATURDAY 12 OCTOBER

Elena Johnson

Vandaag was er een nationale awardshow waarbij de jongens waren geselecteerd voor maar liefst 3 awards. Verder zouden Louis en het verassingsoptreden van die avond zijn. We zouden ons liedje opvoeren, en de hoop zo veel mogelijk downloads te krijgen. Zelfs de andere jongens wisten nergens van af. Sinds deze week was de song al te downloaden. De jongens hadden op twitter reclame gemaakt, en natuurlijk was het ook uitgebreid besproken in de pers. Het ging ontzettend hard en dit zou onze genadeslag worden. De stylist van de jongens had mij ook onder handen genomen. Nadat ze zeker anderhalf uur met me bezig was geweest, stond ik nu mijn outfit in de grote spiegel aan de wand van onze slaapkamer te bekijken. Achter me verscheen Louis, strak in het pak. Hij sloeg van achter zijn armen om me heen en drukte een kus op mijn wang. 'Je ziet er prachtig uit,' fluisterde hij. Ik draaide me om en legde mijn armen in zijn nek. 'Jij ziet er zelf ook niet verkeerd uit,' glimlachte ik voor ik hem een kus op zijn lippen gaf. 'Ben je zenuwachtig?' vroeg hij me. Ik beet op mijn lip. 'Nu nog niet, maar straks, als we er eenmaal zijn, waarschijnlijk wel,' zei ik zachtjes. 'Het komt goed. Je kan prachtig zingen en ik blijf heel de avond bij je.' Deze belofte stelde me toch gerust. Toen de bel ging was dit voor ons het teken dat de limousine voor de deur stond. Wat onwennig op mijn torenhoge hakken, maar gelukkig ondersteund door Louis, liep ik het appartement uit en nam plaats op de leren bank. Niall en Zayn zaten er al, beide in pak. 'Wauw, Elena. Als ik geen homo was, dan was ik nu echt hard voor je gevallen,' zei Zayn. Ik wendde verlegen mijn blik naar beneden. 'Hé, ze is al van mij. Jij hebt Niall,' zei Louis en hij sloeg zijn arm om me heen. Niall pakte mijn hand vast. 'Hoe dan ook, je ziet er prachtig uit, Elena,' zei mijn beste vriend me. Ik glimlachte dankbaar. Nadat we ook Harry en Liam en Lissa hadden opgehaald waren we aangekomen bij de O2 Arena. Door het raam zag ik hoe druk het was, alleen al voor de ingang. Voor we uitstapten drukte Louis nog een kus op mijn lippen. Nog voor ik de limousine helemaal uit was, werd ik al verblind door alle flitsen. 'Elena! Elena! Waar is Nate?' Ik glimlachte meteen bij de gedachte aan het kleine ventje. 'Nate is bij Louis's moeder en zusjes,' vertelde ik de reporter. Nadat ik nog een aantal vragen had beantwoord, leidde Louis me naar binnen toe. 'Wauw,' mompelde ik zachtjes. 'OMG, daar staat Adele,' piepte ik tegen Louis, die in de lach schoot. 'Kom!' Hij pakte mijn hand vast en nam me mee naar Adele. 'Louis, hoe is het?' vroeg Adele enthousiast. Ik kon haar alleen maar aangapen. 'Ontzettend goed,' antwoordde Louis beleefd. 'Adele, dit is Elena, mijn verloofde,' stelde Louis me aan haar voor. Ze stak haar hand naar me uit, die ik maar al te graag aanpakte. 'Wat leuk om je eindelijk te ontmoeten. Ik ben echt verslaafd aan jullie liedje. Het staat constant op replay. Het is echt prachtig,' complimenteerde de zangeres me. 'Dankje- Dankjewel,' stamelde ik. Adele lachte vrolijk. 'I love her, Louis. Pas goed op dit meisje, ze is ontzettend veel waard.' Nadat ze Louis een kus op zijn wang had gegeven liep ze verder. Met verwarde ogen staarde ik Louis aan. 'Ik heb het helemaal verpest,' piepte ik. Lachend trok Louis me in een knuffel. 'Je deed het geweldig lieverd!'

Minimaal 5 reacties en jullie krijgen morgen een stuk. Anders maandag pas! Ja, ik chanteer jullie, maar ik hou nog wel van jullie hoor! (: X

Reageer (3)

  • JustNo

    SCHRIJF NU ALLEMAAL EEN REACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    verder c=

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    I love thiiiiis!:)xxxx
    (ik ben liamsprincees by the way!:p)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen