Foto bij Know 60

Nooit geweten dat een week school en drie uur door de stad lopen zo vermoeiend kon zijn....ik was gister zo moe dat ik alleen nog maar wilde slapen enik heb dan ook geen tijd gehad om dit te activeren gister...
Sorry (:

'Maar ik begrijp dat het uit zelfverdediging was. Wat Zayn en zijn vrienden hebben gedaan is niet goed te praten en ze zullen ook zeker een grote straf krijgen' hij richt zich daarna tot Harry. 'Ik hoop niet dat hij je onzeker heeft gemaakt' zegt hij vriendelijk glimlachend tegen Harry. Harry kijkt hem aan en schud zachtjes zijn hoofd. 'Morgen zullen we hem aanspreken' zegt meneer Axel en hij staat op. Harry en ik staan ook op en lopen naar de deur. 'Dank u wel' zeg ik nog voor ik de deur uitloop. Harry loopt een stukje voor me uit. Ik ga iets sneller lopen en haal hem in. 'Wil je niet eerst je gezicht schoonmaken?' vraag ik zachtjes aan hem als hij richting de kluisjes loopt. Hij kijkt me aan en knikt waarna hij zich omdraait en richting de WC's loopt. Ik volg hem en zwijgend lopen we naast elkaar. 'Sorry dat ik je middag verpest' zegt hij opeens. 'Je verpest mijn middag niet' zeg ik verontwaardigd. Hij glimlacht een beetje mistroostend. Ondertussen hebben we de WC's bereikt en lopen we naar binnen. Harry loopt naar de spiegel en lijkt te schrikken van zijn spiegelbeeld. Ik tover nog wat zakdoekjes uit mijn tas en maak ze nat waarna ik het bloed weghaal.

Reageer (3)

  • HaZaLiLoNi

    Mss zegn daj ook gay bent, Lou?

    1 decennium geleden
  • lalalia

    en dan, bam zoenen ze!! haha snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Das echt lief van LouLou!!!!!!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen