Foto bij Know 58

'Zayn is gewoon een lul' zeg ik. Harry kijkt me even aan en ik schrik van de aanblik van zijn gezicht. Het bloed uit zijn neus is opgedroogd en zit tot op zijn kin. Hij heeft een blauw oog en zo te zien een tand door zijn lip. 'Zayn is zo dood' grom ik. Harry kijkt me geschrokken aan. 'Eerst Liam en nu jij' ga ik verder. 'Misschien dat je naar je leerjaarbegeleider moet gaan' stel ik voor. 'Wanneer?' vraagt hij. 'Nu? Dan ga ik wel mee' zeg ik. Hij knikt en we lopen naar het kamertje waar alle leerjaarbegeleiders zitten. Ik zie verschrikte gezichten als we binnenkomen en ze Harry's gezicht zien. Meneer Axel kijkt mij aan. 'Zayn?' vraagt hij. Ik knik en meneer Axel denkt even na. 'Ik handel dit wel af' zegt hij tegen Harry's leerjaarbegeleider. Hij gaat ons voor naar het kamertje waar ik de vorige keer ook geweest ben en vraagt ons plaats te nemen. 'Wat heeft hij gedaan?' vraagt meneer Axel als we allemaal zitten. Ik kijk Harry aan maar hij kijkt alleen maar naar zijn handen. 'Ik liep door de gang en hoorde geschreeuw' zeg ik dan maar. 'Ik kijk opzij en zag dat de vrienden van Zayn iemand in elkaar aan het slaan waren'

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    You're making Zayn the oppostit of what he is, a complete asshole! :)

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Goed zo Lou!!! Zeg het maar!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zayn is echt een eikel hier....... MAAR IN REAL LIFE GELUKKIG NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen