Foto bij Know 57

Ik medelijden met Harry en Louis......

Zayn kijkt me verbaasd aan en ik voel ook Harry's verbaasde blik op mijn rug branden. 'Dus...vertel me eens. Wat vind jij er zo leuk aan om onschuldig mensen in elkaar te slaan?' vraag ik aan Zayn. 'Niks onschuldig' gromt hij. 'Dan kan je me vast wel vertellen wat hij heeft gedaan' zeg ik uitdagend. 'Hij is homo' zegt hij zachtjes. Ik lach even. 'Dat is je reden? Laat me niet lachen. Dat is nergens een reden voor. En nu oprotten' dat laatste schreeuw ik. Zayn schrikt maar wenkt dan zijn vrienden en loopt weg. Ik draai me om en zie een trillende Harry staan. 'Dank..dank je' stottert hij en ik zie een traan over zijn wang rollen. Ik heb echt een slechte invloed op mensen . Iedereen gat huilen als ik in de buurt ben! Ik loop op Harry af en knuffel hem. Ik voel hem verstijven maar dan ontspant hij en huilt. Ik wrijf kalmerend over zijn rug en al snel stopt hij met huilen. 'Ik wou dat ik het nooit verteld had' fluistert hij. 'Het is toch niets om je voor te schamen?' vraag ik hem. 'Nee, maar ik heb geen zin om ervoor in elkaar geslagen te worden' zegt hij terwijl hij naar de grond kijkt.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Poor larry

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Arme Hazza!!!!!!!!!!!!!!!! Das echt Zooooooooooooo zielig!!!!!!!!!!!!!!!(huil)
    Btw: als louis bij mij in de buurt zou zijn ga ik echt niet hullen XD nouja, misschien van geluk....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen