Proloog
Rosa's Pov:
Ik loop richting het huis; het is niet ver weg. Ik steek de straat over en bel dan aan. Een iemand met een snor en zwart haar, heel dik doet open. ''Jij bent rose toch?'' Ik knik. ''Oke kom maar.'' ik loop naar binnen en kijk naar het nest puppy's. ''Welke wil je rose?'' vraagt die man nu weer. Ik ga bij het nest zitten en de kleine husky's sprinten de doos uit. Een rode springt tegen mij op en daarna tegen een zwarte, die zijn broer is. De blauwe blijft bij mij, kwispellend. Na een tijd spelen met ze zie ik dat de blauwe mij leuk vind. ''Ik wil die blauwe.'' zeg ik dan. ''Oké hoe noem je hem?'' eehhhh, daar had ik nog niet over gedacht. Max? nee. Blauw? nee. Ehh.. DAT IS HET! Dat is de naam! Diamond! 'Ik noem hem.. Diamond!'' ''Mooie naam hier zijn spullen en eten en neem hem maar mee doei'' zegt de man snel terwijl die spulletjes in mijn hand duwd. Ik doe diamond aan de riem, die enhousiast naar zijn nieuwe huis mee rent.
Diamond's POV:
Ik hoor een raar geluid ik zeg tegen mijn broer ''wat is dat?'' ''De deurbel denk ik!'' Antwoordde hij. Hij had gelijk want de deurging open. Er kwam een iemand naar de doos toe en we sprongen er alle drie uit. Mijn ene broer, die een rode vacht heeft was eerst. Maar later verveelde hij zich en sprong op m'n andere broer de zwarte hond. ''Jullie worden nu meegenomen door een van deze mensen.'' zegt mijn vader ''dat had ik ook, maar het is heel leuk'' Ik kijk hem aan van; echtwaar? ''Dan ga ik jullie missen.'' zeg ik snel. ''Weet ik, maar het word vast leuk en je kunt altijd langskomen.'' antwoord hij. ''Goed dan.''
''Diamond!'' zegt een van de twee mensen die me mee wil nemen, diamond is vast mijn naam. Ik vind het niet leuk om weg te gaan maar accepteer het en werk mee op naar mijn nieuwe leven als diamond, de husky.
Er zijn nog geen reacties.